avatar_Pentax4ever

Uitslag Challenge 13

Gestart door Pentax4ever, 27 aug, 2020, 11:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pentax4ever

Het is vandaag al weer 27 augustus, zo snel gaat dat. Tijd om bekend te maken wie "de beste" fotobewerking heeft toegepast op de opname van het NS station. Helaas ook dit keer maar een paar deelnemers, dat is jammer natuurlijk maar het is nu even niet anders.
Hier de (natuurlijk erg subjectieve) beoordeling van de inzendingen:
Wat me meteen opvalt is dat Luciën transformatie goed heeft gebruikt om het gebouw netjes recht te zetten én hij heeft 3 fraaie bewerkingen gemaakt.   
Lidy heeft heel fraai de "halve" auto bij de ingang weggepoetst en een beetje HDR uitziende bewerking toegepast, de 3e bewerking was als grap bedoeld en doet dus niet mee op haar eigen verzoek.
De uitslag:
1e: Luciën met bewerkingen die n.m.m. het gebouw in veel opzichten het meeste recht doen en mij het meest aanspreken
2e: Lidy die er veel tijd in heeft gestoken maar het vind ik niet haalt bij Luciën, dus sorry Lidy, weer tweede....

Aan Luciën om een nieuwe foto aan te leveren, er van uitgaande dat we hiermee doorgaan met zo weinig animo...maar dat is niet aan mij om te beslissen. 

kokkieblanda

gefeliciteerd iedereen en ik ploeter wel weer voort ;)
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lidy

Gefeliciteeeeeeerd, Luciën!  8)

Dankjewel, Cees, voor de foto en het jureren. Maak je geen zorgen, hoor, ik voel me helemaal happy op de tweede plaats. ;)

@Franc, wanhoop niet, vele laatsten zullen ooit de eersten zijn, hahaha.  ;D

lucien

Oei...... Weer eerste geworden.
Dank je wel voor de eer en de jurering, Cees. Lidy en Franck gefeliciteerd met de tweede en derde plek!!
Ik zal morgen een nieuwe uitdaging uitzoeken en plaatsen.
Jammer dat er maar 3 deelnemers waren. Hopelijk volgende keer beter.