Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian(eu/nl) forum

Hoofdmenu
avatar_Fries

Zelfs in de wildernis...

Gestart door Fries, 27 sep, 2020, 22:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fries

... is Corona nooit ver weg. :(

Vriendelijke groeten,

Remco

IMGP0653.jpg

lidy

Jeetje! Lijkt me zo raar om dat dan ineens te zien! Alsof je 't op 't moment kunt vergeten trouwens.  ::) Nou ja, da's ook weer niet waar - sommige mensen wel blijkbaar.  :(

Fries

Citaat van: lidy op 27 sep, 2020, 22:20 Jeetje! Lijkt me zo raar om dat dan ineens te zien! Alsof je 't op 't moment kunt vergeten trouwens.  ::) Nou ja, da's ook weer niet waar - sommige mensen wel blijkbaar.  :(
Dit was op een kampeerterrein onderweg. Je mag niet overal kamperen in dit Nationaal Park. Ik wist dat de Zweedse bergsport vereniging een groot aantal maatregelen heeft getroffen. Zo moet je vooraf reserveren en betalen als je in een berghut wilt verblijven. En bij berghut waar ik was hing er voor elke deur een fles met alcoholhoudende handreiniger. En als je de poepdoos wilde gebruiken, moest je vooraf en achteraf alles reinigen. Maar ja, het is best triest dat je er niet aan kan ontsnappen...

kokkieblanda

Citaat van: Fries op 27 sep, 2020, 23:47 Maar ja, het is best triest dat je er niet aan kan ontsnappen...
maar ja, aan de andere kant ook maar goed dat ze maatregelen treffen. Beter aan de veilige kant blijven dan aan de beademing.
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Pieter

Tijdens onze vakantie in Zweden deze zomer viel het ons op hoe natuurlijk en gedisciplineerd de Zweden om gaan met de Coronaregels. We voelden ons daar veel veiliger dan in Nederland.
Eigen verantwoordelijkheid wordt in Zweden wel serieus genomen.

Fries

Citaat van: kokkieblanda op 28 sep, 2020, 07:22
Citaat van: Fries op 27 sep, 2020, 23:47 Maar ja, het is best triest dat je er niet aan kan ontsnappen...
maar ja, aan de andere kant ook maar goed dat ze maatregelen treffen. Beter aan de veilige kant blijven dan aan de beademing.
Oh, ja absoluut! Ik houd me er ook goed aan. Had onderweg maskers, drie verschillende alcohol houdende handreinigers en handschoenen bij me.
Citaat van: Pieter op 28 sep, 2020, 09:43 Tijdens onze vakantie in Zweden deze zomer viel het ons op hoe natuurlijk en gedisciplineerd de Zweden om gaan met de Coronaregels. We voelden ons daar veel veiliger dan in Nederland.
Eigen verantwoordelijkheid wordt in Zweden wel serieus genomen.
Ach, ik er was toch één serveerster die me iets te dichtbij kwam. En ik zag hoe in groep studenten met iemand van de leiding in een pub aan een grote tafel toch wel heel dichtbij bij elkaar zaten. Maar over het algemeen wordt er meer gevraagd van het individu in Zweden en die grotere verantwoordelijkheid geeft wel wat meer vrijheid. Ben op zich ook redelijk te spreken over hoe hier op het Friese platteland gaat.