avatar_Guido Franssens

Zeer interessant

Gestart door Guido Franssens, 10 apr, 2021, 19:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arno56

#15
Toch vind ik dat het bijbehorende geluid ook op grotere afstand, zeker iets toevoegt:
https://www.youtube.com/watch?v=ScMZf0W1vhY

Guido Franssens

Ja uiteraard, zeer zeker. Maar omgevingsgeluid maakt dat soms heel moeilijk.

Fries

#17
Citaat van: Arno56 op 27 mei, 2021, 16:12 Toch vind ik dat het bijbehorende geluid ook op grotere afstand, zeker iets toevoegt:
https://www.youtube.com/watch?v=ScMZf0W1vhY
Absoluut!
Citaat van: Guido Franssens op 27 mei, 2021, 17:20 Ja uiteraard, zeer zeker. Maar omgevingsgeluid maakt dat soms heel moeilijk.
Je hoeft de vogels of ander wild niet beslist te horen Guido. Dat omgevingsgeluid is ook prima te gebruiken want het past wel bij de locatie die je filmt. Het is ook altijd een goed idee om close up shots af te wisselen met ruimere shots.

Guido Franssens

CiteerJe hoeft de vogels of ander wild niet beslist te horen Guido. Dat omgevingsgeluid is ook prima te gebruiken want het past wel bij de locatie die je filmt. Het is ook altijd een goed idee om close up shots af te wisselen met ruimere shots.
Begrijp ik helemaal en sta ik ook helemaal achter. maar de natuurgebieden zijn dikwijls versnipperd en drukke wegen, vliegtuigen... veroorzaken geluiden die je echt niet wil.

Sakura

Citaat van: Sakura op 26 mei, 2021, 22:42 I couldn't keep it dry when reading this  ;D  ;D  ;D

Citeera retail price nor an expected delivery date, and the listing for the company's other adapter, the LA-VE1 Minolta Vectis V Mount to Sony E mount smart adapter, shows MonsterAdapter was only able to deliver seven total adapters before running out of stock.


hmm, waarom heb ik dit in vredesnaam in het engels geschreven (nou ja, boerenkool engels in ieder geval :) )

K1-II, D-BG6, DA* 16-55mm, D FA 24+70, D(-F)A* 60-250mm, D-FA 150-450, D-FA Macro 100mm,
SMC M 50mm f/ 1:2+1:1.7+1:1.4+1:1.2, SMC M 135mm,  WALIMEX 8mm, Vivitar Series 1 70-210mm, Metz 45 CT-5, AF540FGZII, Metz 26 AF-2