Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_HArendsen

Even voorstellen, stel je voor?

Gestart door HArendsen, 01 dec, 2021, 17:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dag beste Pentaxians, voor mij de eerste keer op dit Nederlandse Pentax forum, maar niet nieuw in de Pentax wereld. Begonnen analoog, daarna kwam de istD uit en nu werk ik met de K-5II. Ik ben woonachtig in het oosten van het land en mij voorkeur gaat ui

Kwaliteit camera's zijn een must om goede fot's te maken.
0 (0%)
Het gaat om de fotograaf, niet het materiaal.
1 (33.3%)
De camera moet bij je passen, zoals Pentax bij mij.
2 (66.7%)
De camera is niet belangrijk, de 3 eenheid  is dat wel.
0 (0%)
Scherpe foto's maak je met dure lenzen. De camera is maar een tool.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Stemmen gesloten: 27 feb, 2022, 17:30

HArendsen

Dag beste Pentaxians, voor mij de eerste keer op dit Nederlandse Pentax forum, maar niet nieuw in de Pentax wereld. Begonnen analoog, daarna kwam de istD uit en nu werk ik met de K-5II. Ik ben woonachtig in het oosten van het land en mij voorkeur gaat ui naar natuur/wildlife, landschap, steden, concert en portret fotografie. Een vraagje aan jullie; vinden jullie de kwaliteit van je camera belangrijk of ondergeschikt om fijn foto's te maken?
Groeten,

Herbert Arendsen
Lochem, NL

Willem Zijlstra

Beste HArendsen, welkom bij de Pentaxian een leuke club enthousiaste fotografen die grotendeels een band met Pentax hebben. De een wat langer als de ander, de een met de nieuwste camera, een ander met wellicht zoals ik een ouder type (K10D). Er zit natuurlijk wel verschil in de een ten opzichte van de andere, maar voor mij is een objectief belangrijker dan de camera. Het is maar wat je er mee doet en daar je juiste objectief voor gaat gebruiken. Je inzicht en creativiteit zijn voor mij de belangrijkste pijlers in de fotografie. Veel genot in onze club en we merken snel genoeg of jij je plaats hier hebt gevonden.
Pentax K5; Pentax K10D; Pentax; DA18-55mm/3.5-5.6 ALII ; Pentax 50mm/1.7 ;Rikenon 1:2 50mm; Sigma 28-200mm/3.5-5.6 ; Sigma UC 70-200mm/4.5-5.6; Sigma APO DG 70-300 1;4-5.6;Pentax AF-540FGZ;
Nisi voorzetlens 58mm; Canon Legria HFS100;

https://pentaxphotogallery.com/manage/your-photo-gallery/

kokkieblanda

Welkom Herbert, Veel plezier om dit mooie forum. Wel apart om meteen met een poll te beginnen ;D
ben benieuwd naar de resultaten
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken