Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_Pentax4ever

Mijn jaarlijkse logé

Gestart door Pentax4ever, 15 aug, 2021, 17:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pentax4ever

Iedere zomer een paar weken te logeren deze Ierse Setter, dat is geen straf hij zorgt voor voldoende beweging.


kokkieblanda

K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Guido Franssens


Fries

Prachtige hond! Doet me denken aan een avontuur in Noorwegen. Een Noor met een setter zocht een route die wat minder stenig was voor de poten van zijn hond. Ik trok met hem op en onderweg verdwaalden we in eerste instantie in de mist; we liepen terug en zagen een huisje in de verte dat ons heel bekend voorkwam; daar kwamen we dus net vandaan. Maar dat terzijde! (Ben weer een Scandinavisch avontuur aan het voorbereiden.)

karel.b

Mooie honden zijn het de setters , je ziet ze alleen niet zo veel meer ( eigenlijk wel mooi want dan komen er alleen gezonde honden )

Pentax4ever

Citaat van: karel.b op 26 aug, 2021, 08:28 Mooie honden zijn het de setters , je ziet ze alleen niet zo veel meer ( eigenlijk wel mooi want dan komen er alleen gezonde honden )

Ja, ik vind ze niet alleen mooi al is dat meegenomen natuurlijk en dat blijft dat een kwestie van smaak. Het meest opvallend aan deze setter vind ik zijn superlief en zachtaardig karakter. Een geweldige vriend, zeker ook voor mijn kleinkinderen.