Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_Tonny

paar apart

Gestart door Tonny, 23 okt, 2021, 18:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tonny

als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Pentax4ever

Mooie serie; je hebt het natuurlijk niet voor het kiezen maar een oneven aantal doet het m i.altijd beter.

Fries

Wel heel intrigerend die eerste! Regende het zo hard?

Willem

Mooie serie en voor mij, als ik mag kiezen, de bovenste.

Tonny

dank je wel allemaal, en ja de eerste opname is eigenlijk een mislukte 8)
ik had de camera op een verhoogd bed van mos neergelegd, ende camera op 2sec gezet,maar bij het loslaten zakte de cameranaar beneden, vandaar deze opname, vond het wel wat hebben  :D
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Megan

mooie serie, de 1e is inderdaad geinig, nr 2 en 3 vind ik het standpunt te hoog, daarentegen nr 3 is hartstikke gaaf  ;)

atir

Mooie serie nr 4 voor mij de beste

Willem Zijlstra

Leuke serie Tonny. Het trio van nr. 2 wint het voor mij. Nr.3 vind ik wat vlak van kleur ondanks dat de paddenstoelen er wel scherp op staan. Foto nr.1 kan dan een missertje zijn geweest, maar vanwege de waas lijkt de bewegingsonscherpte wel meevallen. Om foto's te maken op een heel lage stand is het inderdaad soms moeilijk omdat een statief hier geen oplossing geeft. Foto 4 staat er trouwens ook heel goed op.
Pentax K5; Pentax K10D; Pentax; DA18-55mm/3.5-5.6 ALII ; Pentax 50mm/1.7 ;Rikenon 1:2 50mm; Sigma 28-200mm/3.5-5.6 ; Sigma UC 70-200mm/4.5-5.6; Sigma APO DG 70-300 1;4-5.6;Pentax AF-540FGZ;
Nisi voorzetlens 58mm; Canon Legria HFS100;

https://pentaxphotogallery.com/manage/your-photo-gallery/

Jan

Mooie serie Tonny. Apart effect bij nummer 1, maar niet verkeerd inderdaad.
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

lucien

Ik ga niet kiezen Tonny, maar als ik moest kiezen koos ik foto 4.  ;)