Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu

Monsters nemen

Gestart door Fries, 24 aug, 2022, 22:27

Vorige topic - Volgende topic

Fries

NIOZ onderzoekers op een droogvallende plaat tussen Holwerd en Ameland. Voor een verhaal over massaal stervende kokkels.

Vriendelijke groeten,

1. Ook gebruikt door de NOS.
IMGP5765.jpg

2.Deze was net wat te krap gekaderd om in het 16-9 formaat op onze website te gebruiken.
IMGP5769.jpg

kokkieblanda

te warm voor de kokkels, ook te warm om te werken :)
mooi laag standpunt bij die tweeede
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Jan

Donders. Zijn ze daar met universitair geschoolde onderzoekers hun stinkende best aan het doen om uit te zoeken hoe dat zit met die stervende kokkels, cameraman erbij en de hele santenkraam, verklapt Franc de uitkomst van het onderzoek alvast ;D.
Mooie foto's Remco. Leuk inderdaad die tweede. Jammer dat hij net niet geschikt was voor op de website.

Groet,
Jan

Guido Franssens

Knappe reportage foto's

Fries

Citaat van: kokkieblanda op 25 aug, 2022, 07:49 te warm voor de kokkels, ook te warm om te werken :)
mooi laag standpunt bij die tweeede
Dankjewel! Omdat ik mijn hakken door een domme fout open heb gelopen bij deze klus kon ik afgelopen donderdag niet mee naar een klus waarbij ik anders nog eens 3,5 kilometer over het Wad had gelopen. Dat was die dag ook zeker een heel warm klusje geweest.
Citaat van: Jan op 25 aug, 2022, 08:17 Donders. Zijn ze daar met universitair geschoolde onderzoekers hun stinkende best aan het doen om uit te zoeken hoe dat zit met die stervende kokkels, cameraman erbij en de hele santenkraam, verklapt Franc de uitkomst van het onderzoek alvast ;D.
Mooie foto's Remco. Leuk inderdaad die tweede. Jammer dat hij net niet geschikt was voor op de website.

Groet,
Jan
Jan, dankjewel! Ik had geen cameraman bij me en had het daardoor behoorlijk druk... Deze foto's, apart radio opnemen omdat een radio interview met de geïnterviewde (met een zendermicrofoon) en ik op elk een apart kanaal niet zo mooi vind en ook nog eens twee zogenaamde stand-uppers voor de camera. Dat laatste kan omdat ik het LCD schermpje kan omdraaien en omdat de camera automatisch scherp stelt op gezichten. De Nederlandstalige versie (en dus ook mijn hoofd) was landelijk zo ook nog eens bij NOS-regio te zien. :o
Citaat van: Guido Franssens op 25 aug, 2022, 11:02 Dankjewel Guido!
Knappe reportage foto's

Tonny

interresante en mooie serie hoor.
en is er al wat bekend waardoor de kokkels sterven?
groet tonny.

Fries

Citaat van: Tonny op 13 sep, 2022, 15:57 interresante en mooie serie hoor.
en is er al wat bekend waardoor de kokkels sterven?
groet tonny.
Dankjewel Tonny! Hitte in combinatie met een ongelukkig getimed tij waardoor de kokkels boven water kwamen te liggen terwijl het te warm voor ze werd.

Jan

Citaat van: Fries op 18 sep, 2022, 21:42 Dankjewel Tonny! Hitte in combinatie met een ongelukkig getimed tij waardoor de kokkels boven water kwamen te liggen terwijl het te warm voor ze werd.
Had Franc toch gelijk ;D  ;D  ;D