27 mei, 2020, 14:13

Nieuws:

Lees eerst de tips voor het forumgebruik!!!

Zwarte Haan

Gestart door Fries, 17 mei, 2020, 23:08

Vorige topic - Volgende topic

Fries

Ben na een kort bezoek aan het Noarderleech op zoek naar mooie vogels tegen zonsondergang bij Zwarte Haan beland. En daar was ik na het maken van deze foto's best wel blij mee!

Vriendelijke groeten,

Remco

1.
IMGP9751.jpg

2.
IMGP9757.jpg

3.
IMGP9759 1.jpg

kokkieblanda

ik vind de laatste nogal apart, mooie serie weer.

Pieter

Wat heeft de derde prachtige structuren!

lidy

18 mei, 2020, 17:46 #3 Laatste wijziging: 18 mei, 2020, 18:32 door lidy
Wat een prachtige wolkenluchten en een mooie vergezichten! Dynamiek! Voor mij vooral de 1e en de 3e - de 2e vind ik wat donker.

Pentax4ever

De eerste neemt je mooi mee de diepte in, de tweede en de derde vind ik echt top. prachtige landschappen.

Karpertje-007

Stuk voor stuk mooie platen maar nr.2 is het voor mij helemaal.

Groet Hennie.

Fries

Citaat van: kokkieblanda op 18 mei, 2020, 07:12 ik vind de laatste nogal apart, mooie serie weer.
Dankjewel!
Citaat van: Pieter op 18 mei, 2020, 17:20 Wat heeft de derde prachtige structuren!
Pieter, dankjewel! Dat zie je wel meer in droge tijden hier op het slik.
Citaat van: lidy op 18 mei, 2020, 17:46 Wat een prachtige wolkenluchten en een mooie vergezichten! Dynamiek! Voor mij vooral de 1e en de 3e - de 2e vind ik wat donker.
Dankjewel! Omdat die tweede bijna recht in de zon is genomen en het ook echt al wat donkerder aan het worden was, wilde ik het ook niet te onnatuurlijk maken door de voorgrond verder op te lichten.
Citaat van: Pentax4ever op 18 mei, 2020, 17:51 De eerste neemt je mooi mee de diepte in, de tweede en de derde vind ik echt top. prachtige landschappen.
Mooie woorden, dankjewel!
Citaat van: Karpertje-007 op 19 mei, 2020, 19:47 Stuk voor stuk mooie platen maar nr.2 is het voor mij helemaal.

Groet Hennie.
Dankjewel Hennie! Hier zijn we nog geweest met Franc.

Jan

Schitterende foto's en wat een heerlijke verlatenheid daar!

Fries

Citaat van: Jan op 20 mei, 2020, 11:09 Schitterende foto's en wat een heerlijke verlatenheid daar!
Dankjewel Jan! Heb er ook echt van genoten daar.

kokkieblanda

ja ik ook (liggend er in)

Fries

Citaat van: kokkieblanda op 21 mei, 2020, 07:25 ja ik ook (liggend er in)
En ik was nog zo tactvol om dat aspect van die gedenkwaardige dag maar even niet te noemen.😁😉

kokkieblanda

om met Hennie te spreken: grrrrrrrrr

KRG

Mooie foto's !, bekende plek. Maar jij ziet wel kans om er altijd weer wat bijzonders van te maken.

atir

Fries

Citaat van: kokkieblanda op 21 mei, 2020, 11:38 om met Hennie te spreken: grrrrrrrrr
Ben er vandaag weer niet in geslaagd op deze locatie je kunststukje te herhalen!
Citaat van: KRG op 21 mei, 2020, 11:47 Mooie foto's !, bekende plek. Maar jij ziet wel kans om er altijd weer wat bijzonders van te maken.
Het water slijpt elke keer het Wad weer een stukje bij. Tel daar het weer en het veranderende licht bij op en het is niet mogelijk om dezelfde foto op dezelfde plek te maken al zou ik het willen. Dankjewel.
Citaat van: atir op 23 mei, 2020, 17:18 Weer prachtig !
Dankjewel!