Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_Guido Franssens

Op verkenning

Gestart door Guido Franssens, 01 jun, 2020, 08:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guido Franssens

Mooi om een mussen kolonie samen hun jongen te zien voeren.

Voorlopig nog niet voor mijn hutje, het zijn de mannetjes die de jongen voeren en de vrouwtjes die eerder bewaken en verkennen.







lidy

Wat een mooi gezicht zo tussen de bloemetjes! Lieflijk! ♥♥♥

kokkieblanda

Het heeft zo wel meer karakter gekregen
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lidy

Voor dit soort vragen hebben we tegenwoordig een prachtige rubriek: deze. ;)

Persoonlijk vind ik het wat te veel gecropt en het koppie op #2 (iets schuin) vind ik wat liever. Heb je contrast aangezet?

Rens

#4
Mooi gekozen standpunt en een erg leuke compositie en een fijne Dof ook !!

Groetjes Rens

lidy

De door Guido aangepaste versie is weg helaas!  :(

Guido Franssens

Ja sorry ik las dat het niet mocht.

lidy

#7
Huh? Nee, hoor, Guido - absoluut niet! Excuses als 't zo overkwam! Ik wilde alleen even herinneren aan de mogelijkheid (juist omdat het een nieuwe rubriek is), dat je zoiets ook daar kunt posten. Daar zou je ook kunnen vragen of andere mensen eens een andere uitsnede/bewerking of wat dan ook willen proberen, maar uiteraard MOET dat niet. Er MOET eigenlijk vrijwel niets hier. ;) Dusse ... zet je 'm dan weer terug? ;)

Guido Franssens

Niet erg, zal hem terugzetten, zal voor morgen zijn, kan er nu niet bij.

lidy

Citaat van: Guido Franssens op 04 jun, 2020, 20:42 Niet erg, zal hem terugzetten, zal voor morgen zijn, kan er nu niet bij.

Dank je wel, Guido, zou fijn zijn, want nu kunnen de reacties niet meer op de aanpassing gericht zijn. ;)

Guido Franssens

#10
Dus hier de bewerkte foto terug, door een misverstand had ik hem gewist. Ik wilde de foto laten zien om het verschil te laten zien tussen een simpele bewerking (Levels, licht croppen, verkleinen) en een intensieve bewerking.

Het is moeilijk om de hele bewerking te herhalen het gaat om lokaal verscherpen en blurren, lokaal contrast aanpassing. Let op intensief bewerkt wil voor mij niet zeggen extreem bewerkt. je mag het niet echt zien maw.