04 jul, 2020, 17:20

Nieuws:

Oude berichtaantallen en Rode P worden weer toegevoegd aan het profiel

Voor de derde keer terug

Gestart door jbusser, 28 jun, 2020, 09:16

Vorige topic - Volgende topic

jbusser

Ik was al lang lid bij het oude forum en nam mij steeds voor om wat actiever te zijn op forums, zowel hier als elders, maar het kwam er maar niet van.
Ik neem het ij dus weer voor, en neem van mij aan: het is geen onwil maar het ontbreekt gewoon aan tijd!
Ik fotografeer al sinds 1980 met Pentax reflex-camera's en heb er enorm veel gehad: MX, ME, MEsuper, Z10, K1000, P30n, MZ, IstDL, Kr
De Kr is nu natuurlijk de camera die ik gebruik, de IstDL ligt te wachten tot ons zoontje (9) oud genoeg is en ik heb een MZ set bewaard (inclusief Pentax AF400 FTZ flitser) uit nostalgische overwegingen ;)
In de loop der jaren heb ik natuurlijk ook behoorlijk wat glas gebruikt. Ik heb de nodige Pentax objectieven maar toto mijn spijt moet ik bekennen dat ik die weinig of niet gebruik. Ik heb, vooral voor het reizen, een Sigma 18-300 macro en een sigma 80mm macro (MF) met bijbehorende "life size" voorzetlens waar ik heel blij mee ben.
Ik maak het liefst natuurfoto's maar ook kiekjes van ons gezin maak ik veel al gebruik ik daar de SLR meestal niet voor.
In ieder geval hoop ik weer actief deel te kunnen nemen aan dit forum, en hoop dat Pentax nog lang zal blijven, al heb ik daar wel eens mijn twijfels over... :(

JohnnieS

K-X K-7 Silver Limited Edition K-5 Silver Limited Edition K-3 Silver Limited Edition K10 Q K10D K20D en een flinke voorraad Lenzen

lidy

Hallo Jan, welkom terug!

Dat tijdgebrek kennen we allemaal bij tijd en wijle, hoor! ;)

Je berichtenaantal krijg je zsm weer terug (moet even handmatig gebeuren).

Veel plezier hier weer!

jbusser

kijk even in je PM a.u.b.