Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_ferre

wolken

Gestart door ferre, 29 jun, 2020, 22:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ferre


kokkieblanda

mooi sfeervol plaatje, lekker rustig ook, maar dat zal je niet vaak meer tegenkomen denk ik
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Pentax4ever

Het plein en de gevels worden mooi verlicht door de avond/late middagzon.
Maar valt dat te rijmen met de kleur van de wolken? Of is foto-software daar schuldig aan?
Voor mij oogt het een beetje onrealistisch.

ferre

Citaat van: kokkieblanda op 30 jun, 2020, 07:18 mooi sfeervol plaatje, lekker rustig ook, maar dat zal je niet vaak meer tegenkomen denk ik

dank u ja heb er goed gebruik van gemaakt

Fries

Heerlijke ruimtelijke foto zo! Als ik op maximale grote naar de lucht kijk, valt op dat er behoorlijk wat ruis in zit. Heb je er nog een forse nabewerking op losgelaten?

ferre

Citaat van: Fries op 10 jul, 2020, 21:58 Heerlijke ruimtelijke foto zo! Als ik op maximale grote naar de lucht kijk, valt op dat er behoorlijk wat ruis in zit. Heb je er nog een forse nabewerking op losgelaten?

kan


Fries

Citaat van: ferre op 13 jul, 2020, 19:05
Citaat van: Fries op 10 jul, 2020, 21:58 Heerlijke ruimtelijke foto zo! Als ik op maximale grote naar de lucht kijk, valt op dat er behoorlijk wat ruis in zit. Heb je er nog een forse nabewerking op losgelaten?

kan


Als je mijn opbouwend bedoelde opmerking misplaatst vindt, mag je dat rustig zeggen hoor.

ferre

Citaat van: Fries op 14 jul, 2020, 01:01
Citaat van: ferre op 13 jul, 2020, 19:05
Citaat van: Fries op 10 jul, 2020, 21:58 Heerlijke ruimtelijke foto zo! Als ik op maximale grote naar de lucht kijk, valt op dat er behoorlijk wat ruis in zit. Heb je er nog een forse nabewerking op losgelaten?

kan


Als je mijn opbouwend bedoelde opmerking misplaatst vindt, mag je dat rustig zeggen hoor.

ik zie deze nu maar pas , nee hoor vind dit zeker niet misplaatst Fries, heb de laatste tijd nogal druk met verbouwing in de woning  en ik kijk eens vlug en dan schrijf ik heel kort

Fries

Citaat van: ferre op 29 aug, 2020, 11:06
Citaat van: Fries op 14 jul, 2020, 01:01
Citaat van: ferre op 13 jul, 2020, 19:05
Citaat van: Fries op 10 jul, 2020, 21:58 Heerlijke ruimtelijke foto zo! Als ik op maximale grote naar de lucht kijk, valt op dat er behoorlijk wat ruis in zit. Heb je er nog een forse nabewerking op losgelaten?

kan


Als je mijn opbouwend bedoelde opmerking misplaatst vindt, mag je dat rustig zeggen hoor.

ik zie deze nu maar pas , nee hoor vind dit zeker niet misplaatst Fries, heb de laatste tijd nogal druk met verbouwing in de woning  en ik kijk eens vlug en dan schrijf ik heel kort

Alle begrip!