27 nov, 2020, 00:28

Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian(eu/nl) forum

Even droogschudden

Gestart door lidy, 15 jul, 2020, 16:05

Vorige topic - Volgende topic

lidy

lucien

Altijd leuk!!!!
Mooi vastgelegd, Lidy.

lidy

Dank, Luciën. Binnen is 't minder leuk, hoor.  ;D Zo kun je goed zien hoeveel ervanaf komt.  ;D  ;D

KarenH

Heerlijk. Je kunt nooit genoeg van dit soort foto's hebben.
Mag ik ongevraagd een tip geven? Volgende keer lekker op de grond gaan liggen ;)

lidy

Dank, Karen! Ja, was wel een goed idee geweest inderdaad. 't Gebeurde sneller en was nóg sneller voorbij dan ik had ingeschat. Onze huidige hond houdt helaas niet van water, maar áls ik de kans een keer krijg ...  ;) 

KarenH

Citaat van: lidy op 15 jul, 2020, 18:32 Dank, Karen! Ja, was wel een goed idee geweest inderdaad. 't Gebeurde sneller en was nóg sneller voorbij dan ik had ingeschat. Onze huidige hond houdt helaas niet van water, maar áls ik de kans een keer krijg ...  ;) 
Oh, het is een ouwetje. Jammer dat je huidige hond niet van water houdt, Iggy verdenk ik ervan dat hij liever een vis zou zijn.

lidy

Hahaha, ja, zo was Jamie (de hond op de foto) ook. Heerlijk - we konden er zelf minstens zo van genieten, Altijd blij, altijd vrolijk en plezier in elk plasje/meertje/watertje of (vooral) de zee.

Plaats eens wat foto's. Zou leuk zijn! Er komen veel te weinig honden voorbij hier!  ;)

Fries

Wat ik dan vaak zo grappig vind, zijn die meeschuddende wangen als ze zo bezig zijn.

Tonny

😁 prachtig Lidy.
En ja het moment super gevangen.

Jan

Prachtig! Je merkt ook wel hoeveel ervan af komt als je er vlak naast staat... :)