avatar_EviZ

Challenge #10

Gestart door EviZ, 26 jul, 2020, 17:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EviZ

Hahaha, nee ze hoƩven niet weg maar het valt mij dat niemand het gedaan heeft. Zelf vond ik het wel storende elementen dus weggehaald ;-)

lidy


Haha, okay, ik ben niet anders gewend dan die pilonen (zo heten ze, geloof ik) op vliegvelden te zien, denk ik. Ze waren me echt niet opgevallen. ;)

EviZ

Citaat van: lidy op 03 aug, 2020, 18:40 [...] pilonen (zo heten ze, geloof ik)[...]
:-[  :-X  ;)

Had ik er niet een aparte uitslag-topic van moeten maken?

lucien

#33
Aha.....!!! Toch weer eens tweede geworden, dacht even dat ik het verleerd was...
Erik bedankt voor de mooie uitdaging en het jureren en inderdaad, ik had wel wat creatiever kunnen zijn met de lucht.
Er zijn volop manieren om er een eigen lucht aan toe te voegen. Sorry voor mijn luiheid.

Proficiat met de eerste plaats, Cees.
Kom maar op met die nieuwe uitdaging..!!


lidy

Citaat van: EviZ op 03 aug, 2020, 18:49
Citaat van: lidy op 03 aug, 2020, 18:40 [...] pilonen (zo heten ze, geloof ik)[...]
:-[  :-X  ;)

Had ik er niet een aparte uitslag-topic van moeten maken?


Welnee, zo is ook prima!

EviZ

Citaat van: lucien op 03 aug, 2020, 19:49 [...]en inderdaad, ik had wel wat creatiever kunnen zijn met de lucht.
Er zijn volop manieren om er een eigen lucht aan toe te voegen. Sorry voor mijn luiheid.[...]
Ik vond jouw lucht wel passen, zeker in z/w.

Pentax4ever

Zo, eindelijk weer eens een goede uitslag voor mij. Leuk dat ik eerste ben geworden en ik feliciteer ook de nummer 2 natuurlijk en respect voor iedereen die steeds opnieuw instapt.
Jammer dat het aantal deelnemers maar niet wil stijgen, wie weet bij de komende Challenge.
Ik ga vanavond nog op zoek naar een foto voor de volgende serie, dat wordt nog heel lastig kiezen.

kokkieblanda

Het is vakantie periode, dat speelt ook mee. Gefeliciteerd trouwens ;)
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken