03 jun, 2020, 21:52

Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian forum

Hernieuwde intro.

Gestart door hansbeus, 19 apr, 2020, 10:46

Vorige topic - Volgende topic

hansbeus

Na jaren op het "oude" forum te hebben gezeten nu een nieuwe intro op dit frisse nieuwe forum.
Over een paar weken ga ik met pensioen; ik zal dan ongetwijfeld meer met fotografie en dit forum bezig gaan zijn. Ik heb dan alle tijd om in Valkenswaard en zijn schitterende omgeving aan de slag te gaan, maar er staan nog veel meer interessante gebieden en plaatsen in ons mooie landje op mijn "te bezoeken" lijstje.

Wellicht tot ziens ergens op locatie,

Hans.
K-1 II, Pentax D FA 28-105 f3,5-5,6 WR, Sigma 24-70 F2,8 EX DG HSM, Sigma 105 F2,8 EX DG MACRO, Sigma 70-200 F2,8 II APO DG MACRO HSM, Sigma 150-500 F5-6,3 DG OS HSM, Samyang/Walimex 14  F2,8 ED AS IF UMC, Yongnuo speedlite YN585EX, Godox CT-16 Trigger

kokkieblanda

veel plezier Hans en ook je oude berichten aantallen heb je ook weer terug

René M

Hallo Hans,

Welkom terug hier en fijn dat je uit kunt kijken naar een periode van ontspannende fotografie in de nabije toekomst.

Hoop snel weer wat van je te zien hier.  :)

lidy

Welkom, Hans!

Fijne vooruitzichten!

JohnnieS

ook hier een hernieuwde intro,
zat ook al jaren op het oude forum , had er bijna de brui aangegeven.
maar dank zei Lidy die me anders een schop onder de kont had gegeven effe doorgezet.
Het ziet er fris en fruitig uit de nieuwe opzet.
mag best wel een Compliment voor de Mods worden gegeven.
Toppy gedaan mensen  ;)
K-X K-7 Silver Limited Edition K-5 Silver Limited Edition K-3 Silver Limited Edition K10 Q K10D K20D en een flinke voorraad Lenzen

Karpertje-007

Tja wat moet je zeggen ik keek de laatste tijd alleen maar of er iets nieuws op stond wel met  grote belangstelling maar zelf zette ik er niets meer op nadat dat programma wat ik had het niet meer wilde doen of je ging betalen.
En daar voor een andere nemen is me nog steeds niet meer gelukt mede door vele privéomstandigheden die de aandacht vraagde.
Nu langzaam kom ik in rustig vaarwater en wil ik toch wel weer dit oppakken maar de vraag is nog altijd waarmee lukt het me dan wel weer om foto's te plaatsen.
Tot die tijd dus zal je geen foto nog zien van mij daarna hoop ik weer volop mee te doen.
Groetjes allemaal met deze mooie nieuwe site en laten we ervan genieten.
Groet Hennie. 

René M

Citaat van: Karpertje-007 op 19 apr, 2020, 12:07 ...maar de vraag is nog altijd waarmee lukt het me dan wel weer om foto's te plaatsen... 

Meer dat dit forum heb je niet nodig Hennie.

We twijfelen alleen nog of we niet een speciale ijsvogelhoek moeten aanmaken als je een keer uitgevonden hebt hoe je de foto's direct hier op het forum kunt uploaden (via: bijlagen en andere opties onderaan je berichtvak  ;) )

piet

Ook ik heb mij opnieuw aan gemeld.
ik heb wel een vraag ,ik zie geen Ruud of Koor, die zijn toch forum oprichter en ere lid?
Pentax K5 met SMC Pentax DA* 50-135mm F :2.8 wr ,Tamron 17-50mm F :2.8 DI 2 ,
Smc Pentax DFA 100mm F:2.8 macro, Metz 48 AF1.

René M

Yep, maar beiden zijn inmiddels overleden Piet.

piet

Citaat van: piet op 21 apr, 2020, 10:32 Ook ik heb mij opnieuw aan gemeld.
ik heb wel een vraag ,ik zie geen Ruud of Koor, die zijn toch forum oprichter en ere lid?
Citaat van: René M op 21 apr, 2020, 14:28 Yep, maar beiden zijn inmiddels overleden Piet.

Daarom juist
Pentax K5 met SMC Pentax DA* 50-135mm F :2.8 wr ,Tamron 17-50mm F :2.8 DI 2 ,
Smc Pentax DFA 100mm F:2.8 macro, Metz 48 AF1.

René M

Citaat van: piet op 21 apr, 2020, 15:03 Daarom juist

Je bedoelt vermoedelijk: waarom zijn ze hier geen founding father en erelid?
Ik denk dat we druk bezig waren met andere dingen en er nog niet aan toegekomen zijn.

Wat een beetje lastig is, is dat ze zichzelf geen lid meer kunnen maken.
We vinden wel een manier om dat op te lossen denk ik.

kokkieblanda