Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door lurker, 05 sep, 2023, 11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lurker

Misschien moet ik mijzelf ook even voorstellen na bijna 50 berichten haha

Ik ben Lurker. Ben een vrij enthousiaste hobby fotograaf, die van alles wat uitprobeerd in de fotografie.

Recent de K3-iii monochrome voorbij zien komen en dat is toch wel een pracht camera. Dus nu daarvoor aan het sparen. Lijkt me een mooie uitdaging.

Verder recent een strobist set op de kop getikt. Al wel wat ervaring met studio fotografie en die lampen, maar strobist, zeker op locatie, is nieuw. Dus dat proberen onder de knie te krijgen terwijl ik spaar voor de k3 monochrome :)

joostdh

Welkom! Mooi doel om voor te sparen. Niemand hier heeft de monochroom (meen ik) dus extra leuk wanneer je tzt je ervaring en foto's zou kunnen delen.

lurker

Citaat van: joostdh op 05 sep, 2023, 12:23 Welkom! Mooi doel om voor te sparen. Niemand hier heeft de monochroom (meen ik) dus extra leuk wanneer je tzt je ervaring en foto's zou kunnen delen.

Dankje! Zal zeker mijn ervaring en foto's delen!

kokkieblanda

Mooi doel en ik ben benieuwd naar je resultaten. Wat gebruik je nu? En wat zijn je fotografische interesses?
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lurker

Citaat van: kokkieblanda op 05 sep, 2023, 14:57 Mooi doel en ik ben benieuwd naar je resultaten. Wat gebruik je nu? En wat zijn je fotografische interesses?

Ik schiet nu met een K3 en bescheiden set lenzen. En wil me toe gaan leggen op portret en fine art

Megan

Super welkom Lurker op dit gezellige forum, aan je naam zou je denken dat je meer lurkt dan actief bent ;)

51 berichten is best veel in een korte tijd, leuk als er weer nieuwe liefhebbers komen, nogmaals van harte welkom.  :)

Jan

Hi Lurker,

Welkom op ons forum en erg leuk dat je er bent. Ik ben erg benieuwd naar de K-3III monochrome en ook naar je argumenten om deze te kopen (zie topic Megan).

Groet, Jan
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

lurker

Citaat van: Megan op 05 sep, 2023, 18:34 Super welkom Lurker op dit gezellige forum, aan je naam zou je denken dat je meer lurkt dan actief bent ;)

51 berichten is best veel in een korte tijd, leuk als er weer nieuwe liefhebbers komen, nogmaals van harte welkom.  :)

haha ja, het gaat met schommelingen gepaard, dus ik zet de verwachtingen laag haha. Dank voor het welkom :)

Citaat van: Jan op 05 sep, 2023, 19:01 Hi Lurker,

Welkom op ons forum en erg leuk dat je er bent. Ik ben erg benieuwd naar de K-3III monochrome en ook naar je argumenten om deze te kopen (zie topic Megan).

Groet, Jan

Dank voor het welkom. Ik heb gereageerd in het topic van Megan, hopelijk helpt dat een beetje. mochten er specifieke vragen zijn stel ze gerust!

lucien

Hoi, Lurker,

Inderdaad leuk dat er weer een nieuwe Pentaxian is bijgekomen op dit leuke en leerzame forum.
Ik ben ook benieuwd naar ervaringen met de K3III monochroom, maar als je fine art wil gaan fotograferen lijkt het mij een goede keuze.
Ben je al lang bezig met fotografie?

Welkom!!!
Lucien

lurker

Citaat van: lucien op 10 sep, 2023, 09:34 Hoi, Lurker,

Inderdaad leuk dat er weer een nieuwe Pentaxian is bijgekomen op dit leuke en leerzame forum.
Ik ben ook benieuwd naar ervaringen met de K3III monochroom, maar als je fine art wil gaan fotograferen lijkt het mij een goede keuze.
Ben je al lang bezig met fotografie?

Welkom!!!
Lucien

Dankje!

Ben zo'n 10 jaar pentax gebruiker, dus al we eventjes :)