avatar_Pentax4ever

Lightroom Classic update

Gestart door Pentax4ever, 19 jun, 2020, 11:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pentax4ever

De nieuwste update van Lightroom Classic bevat naast diverse andere aanpassingen ook de mogelijkheid om op een eenvoudige manier kleuren lokaal aan te passen en dat is nieuw in LR.

De ogen van deze vlieg heb ik een ander opvallend kleurtje gegeven, weinig realistisch natuurlijk maar het gaat om het principe.



Een link naar een uitgebreide toelichting op de LR-aanpassingen door de Belgische fotograaf Piet van den Eynde:

https://www.morethanwords.be/blog//nieuw-in-lightroom-classic-93?mc_cid=6b5f1bffb2&mc_eid=0886a1cb97

lidy

Leuke toevoeging!

Ik zit gebakken aan LR6, want ik wil niet aan dat abonnementssysteem, dus ik zal er geen gebruik van kunnen maken. :( Maar niet getreurd, er zijn vast wel andere programma's waar het ook mee kan.

EviZ

LOL.... of gewoon je aversie tegen het abonnementenmodel overboord zetten en je krijgt alle nieuwe features van Lightroom en Photoshop  :D  ;D

lidy

Uhm ... nee!  :P 

A. ben ik principieel tegen op die abonnementsprijzen die op elk moment weer verhoogd kunnen worden.
B. zou ik - ALS ik het al zou kopen - alleen geïnteresseerd zijn in LR. Voor Photoshop is Affinity al een prima alternatief.
C. vind ik het ook gewoon een sport om te kijken of ik met een ander programma soortgelijke resultaten kan behalen en meestal kan dat ook.

Maar ieder zjin meug natuurlijk.

;)