avatar_Fries

Spelen met wind, water, wolken en Wad

Gestart door Fries, 16 jul, 2021, 15:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fries

Het licht was niet heel bijzonder. Dus heb ik van de harde wind en bewolking maar gebruik gemaakt om daarmee te spelen. Dit is bij Moddergat en zo'n beetje de verste fotostek waar ik zo op een avond komt.


Vriendelijke groeten,

Remco

In volgorde van mijn voorkeur:

1.
IMGP3632.jpg

2.
IMGP3630 1.jpg

3.
IMGP3629.jpg

4.
IMGP3626.jpg

Jan

Fraai! Mooie serie weer Remco. De eerste staat terecht bovenaan.

Groet,
Jan
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

kokkieblanda

Vooral 1&2 maar de laatste doet de naam eer aan  >:D
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Guido Franssens

Mooie serie, ik vind 1 er uit springen!

Fries

Citaat van: Jan op 16 jul, 2021, 16:14 Fraai! Mooie serie weer Remco. De eerste staat terecht bovenaan.

Groet,
Jan
Dankjewel!Voor het eerst sinds tijden had ik weer energie om er op uit te gaan. Heb de afgelopen tijd wat teveel van mezelf gevergd en doe het deze week even wat rustiger aan.
Citaat van: kokkieblanda op 16 jul, 2021, 16:16 Vooral 1&2 maar de laatste doet de naam eer aan  >:D
Dankjewel!
Citaat van: Guido Franssens op 16 jul, 2021, 17:46 Mooie serie, ik vind 1 er uit springen!
Dankjewel en ik ook! Ben blij dat er tenminste één is waarvan je dat kan zeggen.

Pentax4ever

Prachtige serie van Moddergat. Ben daar wel eens geweest en herinner me het trieste monument voor de schipbreukelingen lang geleden.

atir


Fries

Citaat van: Pentax4ever op 16 jul, 2021, 20:00 Prachtige serie van Moddergat. Ben daar wel eens geweest en herinner me het trieste monument voor de schipbreukelingen lang geleden.
Dankjewel! Een dorp verder, in Wierum, heb je ook zo'n monument.

Karpertje-007

Met recht jou voorkeur van deze foto,s weer een heerlijke serie waarin je laat zien dat ook met een weinig uitdagende omgeving voor leken er veel uit te halen is het is er kaal en vlak en dan dit toonbaar maken heerlijk om dat te zien.

Groet Hennie.

Rens

#9
Verre van aanmodderen daar in Moddergat  8)
mooie serie weer, vraag me even af welke van
de eerste 2 de oorspronkelijke kleuren het dichtst
benadert, welke dat ook is, die heeft mijn voorkeur  ;)
Mooi compliment ook van Karpertje die aangeeft dat je in staat bent
om uit een weinig uitdagende omgeving het mooie  weet te halen,
weer een van je signatuur opname.

Groetjes Rens

Fries

Citaat van: Karpertje-007 op 19 jul, 2021, 07:19 Met recht jou voorkeur van deze foto,s weer een heerlijke serie waarin je laat zien dat ook met een weinig uitdagende omgeving voor leken er veel uit te halen is het is er kaal en vlak en dan dit toonbaar maken heerlijk om dat te zien.

Groet Hennie.
Dankjewel voor het mooie compliment Hennie! Toch zijn er zaken die in dit landschap die opvallen. In dit geval liep er een soort ondiepe geul met wat wier ervoor. Daar kies je dan voor.
Citaat van: Rens op 19 jul, 2021, 09:11 Verre van aanmodderen daar in Moddergat  8)
mooie serie weer, vraag me even af welke van
de eerste 2 de oorspronkelijke kleuren het dichtst
benadert, welke dat ook is, die heeft mijn voorkeur  ;)
Mooi compliment ook van Karpertje die aangeeft dat je in staat bent
om uit een weinig uitdagende omgeving het mooie  weet te halen,
weer een van je signatuur opname.

Groetjes Rens
Rens, dankjewel! Inderdaad een mooi compliment van Hennie. Maar ook van jouw! Ik denk dat de tweede foto er het dichtst in de buurt komt. Het was rond zonsondergang. Dus het blauwe uurtje begon al wat. Dat heb ik later wat gecorrigeerd.

Vriendelijke groeten,

Remco

Tonny

Ja de eerste ook voor mij.
Maar vindt persoonlijk de 5e ook wel wat hebben.
Blijf er steeds weer naar kijken.
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Fries


Fries

Citaat van: Tonny op 20 jul, 2021, 07:02 Ja de eerste ook voor mij.
Maar vindt persoonlijk de 5e ook wel wat hebben.
Blijf er steeds weer naar kijken.
Dankjewel Tonny! De meeste foto's worden daar in de buurt van foto 5 genomen.