avatar_Guido Franssens

Challenge #5

Gestart door Guido Franssens, 13 jun, 2020, 20:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guido Franssens

Citaat van: lidy op 22 jun, 2020, 19:52 Guidooooo, vergeet je de Challenge niet? ;)

Rustig Lidy, het is nog steeds maandag ;)

Guido Franssens

Best moeilijke keuzes deze keer.

voor de eerste plaats ging het wat mij betreft tussen lidy (versie1), Pentax4ever (poging 1) en Lucien (versie 1)

De bewerking van Lucien vond ik wel de beste maar de crop verstoorde het beeld een beetje. versie 1 van Lydie was heel mooi maar door niet alleen de juffer te verscherpen (vermoed ik) is ook het water wat druk geworden. Moeilijke keuzes, nek aan nek zeg maar.

Op 1 Pentax4ever met poging 1
Op 2 Lucien met Poging 1
op 3 Lidy met versie 1

Hopelijk stoort mijn keuze niemand, puur vanuit mijn buikgevoel, bedankt voor jullie inbreng!

lidy


Nou, ik zit er wel mee, hoor, dat ik niet gewonnen heb!  :(

Nee, hoor, grapje! Ik zit er absoluut niet mee!  ;D

Dank voor je foto en beoordeling, Guido, en Pentax4ever: van harte gefeliciteerd!

Guido Franssens

zoals ik al verteld het was een nek aan nek race.

heb er zelfs mijn vrouw bijgehaald ze heeft er meestal een andere kijk op dan ik;


lidy

#19
Guido, 't was een grapje! Prima dat je gekozen hebt wat JIJ de mooiste bewerking vond, want dat is precies de bedoeling hier. 't Is JOUW foto en JIJ beslist en zo hoort het ook!  ;)

lucien

Citaat van: Guido Franssens op 22 jun, 2020, 20:10 Op 1 Pentax4ever met poging 1
Op 2 Lucien met Poging 1
op 3 Lidy met versie 1

Ik begin me een beetje Joop Zoetemelk te voelen, alweer de tweede plek....... :-))

lidy


lidy

Ik zal Pentax4ever een PB'tje sturen dat er een challenge wacht. ;)

lidy


Luciën, mag ik jou vragen na een kleine tussenstop op #2 toch de eerste plaats in te nemen en de volgende challenge te organiseren? ;)

Pentax4ever is sinds maandagavond niet meer op het forum geweest en heeft ook (nog) niet gereageerd op de PB die ik gisterenavond heb gestuurd. Ik hoop dat alles goed is met/bij hem!

Intussen kunnen we beter verdergaan met het spelletje, denk ik.


lucien

Citaat van: lidy op 24 jun, 2020, 10:29 Luciën, mag ik jou vragen na een kleine tussenstop op #2 toch de eerste plaats in te nemen en de volgende challenge te organiseren? ;)

Pentax4ever is sinds maandagavond niet meer op het forum geweest en heeft ook (nog) niet gereageerd op de PB die ik gisterenavond heb gestuurd. Ik hoop dat alles goed is met/bij hem!

Intussen kunnen we beter verdergaan met het spelletje, denk ik.



Ik ga vanavond een fotootje uitkiezen.

lidy

Top, Lucien, dank je wel!

Pentax4ever

Ja kan het ook niet helpen dat de eerste keuze van deze Challenge serie weer op mij is gevallen maar ik vind het wel heel leuk tegelijk natuurljk. Had er geen rekening mee gehouden en ik was een midweekje met vakantie op het prachtige Goeree Overflakkee (Zuid-Holland) vandaar mijn late reactie. Alsnog proficiat voor plek 2 en 3!
Ik ga eens kijken of ik Challenge 6 weer een kans maak op het podium, wie weet.

lucien

Doe je best....!!!!!! :-))