We gaan op pad naar Noorwegen en de Noordkaap. 2

Gestart door Karpertje-007, 05 jan, 2022, 11:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karpertje-007

2021-08-23 - De oversteek is altijd mooi echter nu met Covid-19 zijn de regels streng we besluiten om vroeg naar de boot te gaan en staan daar om 10.00 uur in de rij voor de douane controle en omdat ik de papieren had ingevuld met mijn roepnaam en niet mijn geboortenaam was er dus een probleem gelukkig kreeg ik met mijn eerlijke gezicht en eerlijk antwoord het voordeel van de twijfel en mocht voor dit keer door de boot was gelukkig op tijd en een rustige zonnige vaart op de Colorline bracht ons in Kristiansand daar weer een strenge douane controle maar we waren in Noorwegen en gingen via de autoweg Nr-9 richting Bylke via Haegeland - Evje - Bygland - Valle naar Bylke waar de eerste overnachting was.

Hier wat foto,s van de boottocht.

Groet Hennie.
   

Rens

#1
Dat is heel wat anders dan de oversteek van Harlingen naar Vlieland of Terschelling,

#5,6,7 en 9 geven meteen al een mooie impressie van wat er nog komen gaat .. in goed gezelschap
ook met de K3-17/70. Komt niet vaak meer voor op het forum deze combi maar het aankijken meer
dan waard, mooie platen wat kleur en scherpte betreft !!!!

Bedankt voor het delen er van he !!

Groetjes Rens



Fries


kokkieblanda

leuke serie, je krijgt gewoon zin om er op vakantie te gaan
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Karpertje-007

Rens we doen het er mee ik heb er schik van deze setting.
Remko gaan gewoon gaan ik zou het nu wel eens willen zien in de winter op de Noordkaap dus m.a.w. ook heimwee.
Franc gaan gewoon gaan niemand die je tegen houd.

Groet Hennie.

Pentax4ever

Benieuwd naar de foto's van de Noordkaap t.z.t. Mooie serie om te beginnen.