We gaan op pad naar Noorwegen en de Noordkaap. 5

Gestart door Karpertje-007, 07 feb, 2022, 19:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karpertje-007

Daar gaan we weer verder dag 5-6 en 7 zijn vrij kort samen te vatten veel gereden wel rustig aan maar ook veel gezien en genoten. We gaan vanuit Otta op pad op de E-6 omhoog langs de Rondane - Dombas - Oppdal - Trondheim en stoppen bij een KRO "hotel" in Stjordal daar beleven we een bizarre nacht als er midden in de nacht een TL-lamp kap van de verlichting omlaag komt je ligt stijf in je bed gelukkig viel het dus mee.Dag 6 rijden we weer vroeg weg daarvan en gaan op de E-6 weer omhoog via Mojoen en Mo I Rana richting de poolcirkel waar we ook even kijken en verder rijden naar Rognan en overnachten in het hotel Rognan waar gelukkig een groot dorpsfeest is een Bluesfestival dus geluid genoeg tot 24.00 uur en het werd stil goed gegeten en geslapen gaan we weer verder dag-7 de E-6 verder omhoog en voorbij Narvik eindigen we in het plaatsje Setermoon in hotel Bardu daar sliepen we veilig en staat een tank naast ons hotel en een militair kamp ik slaap dus veilig.
Hier onder de foto,s dan over deze 3 dagen.




 

Pentax4ever

Prachtige serie. Ik denk met heimwee terug aan onze reis naar de Noordkaap maar dat is al heel lang geleden, 1975 :)

Willem Zijlstra

Citaat van: Pentax4ever op 07 feb, 2022, 19:15 Prachtige serie. Ik denk met heimwee terug aan onze reis naar de Noordkaap maar dat is al heel lang geleden, 1975 :)

Dan wordt het toch weer tijd voor een herhaling zou ik zeggen.
Pentax K5; Pentax K10D; Pentax; DA18-55mm/3.5-5.6 ALII ; Pentax 50mm/1.7 ;Rikenon 1:2 50mm; Sigma 28-200mm/3.5-5.6 ; Sigma UC 70-200mm/4.5-5.6; Sigma APO DG 70-300 1;4-5.6;Pentax AF-540FGZ;
Nisi voorzetlens 58mm; Canon Legria HFS100;

https://pentaxphotogallery.com/manage/your-photo-gallery/

Rens

#3
Mooie platen zeg ! Inclusief een maanlandschap ???? :))
wijdsheid van land, lucht en water weer prima vastgelegd, complimenten !!

Groetjes en beterschap Rens.