Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_Tonny

Aamsveen rondje met boze boswachter

Gestart door Tonny, 08 jul, 2020, 14:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tonny

Gisteren nog even met de bike naar t Aamsveen gefietst.
na wat leuke insecten te hebben vereeuwigd, en op de fiets stapte kwam ik aan het eind van een pad een Boswachter tegen die me op stond te wachten, Weet je dat je hier niet fietsen mag ? vroeg hij, sorry nee dat wist ik niet boswachter .
laat het nu bij een waarschuwing,maar volgende keer kost dit geintje 95,00 euro ex btw.
Oeffff!!!, volgende keer maar weer te voet. ;)  ;D

1dubbel oog boktorIMGP2315.JPG

2                             IMGP2337.JPG

3 roofvlieg              IMGP2266.JPG

4 Tandkaak Spin    IMGP2377.JPG

5 Tandkaak spin    IMGP2394.JPG
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Pentax4ever

Dus bijna een hele dure serie......wel top deze insectenserie.

lucien

Mooie serie laat je weer zien, Tonny.

Willem

Zeer fraai, het kost BIJNA wat maar dan heb je ook wat !!

Arno56

#4
Weer een prachtige serie Tony.
Maar goed dat er boswachters zijn; zonder toezicht heeft de kwetsbare natuur nog meer te doorstaan. Op Texel heeft een groep mountainbikers het verprutst door 's nachts over landerijen en door natuurgebieden te crossen, terwijl het broedseizoen nog niet voorbij is. Dit na eerdere incidenten. Je kan wel aanvoelen, dat er nu eerder beboet zal worden.

lidy

Tja, aan de ene kant snap ik 't (mountainbikers die je omver rijden), aan de andere kant mag je wel heel erg weinig meer, ook als je je verantwoordelijk gedraagt. Jammer!

Tonny

dank je wel.
lidy, willem, lucie, en pentax4ever.
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Tonny

Citaat van: lidy op 09 jul, 2020, 18:54 Tja, aan de ene kant snap ik 't (mountainbikers die je omver rijden), aan de andere kant mag je wel heel erg weinig meer, ook als je je verantwoordelijk gedraagt. Jammer!
verantwoordelijk gedrag loont zich waarschijnlijk niet, en al zeg ik het zelf, houdt mij echt wel aan de regels voor wat natuur etc,
betreft, als ik zie hoe de mounten bikers door de natuur crossen,en zich niet echt aan de regels houden en oa allerlei planten kapot rijden, en de lui die zo nodig allerlei troep in de bossen en sloten gooien,tot aan bankstellen toe.
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

lidy

#8
Ja, Tonny, dat vind ik ook verschrikkelijk! Ik snap 't ook niet - je kunt je troep toch gewoon mee naar huis nemen en daar weggooien? Brrrr, aso gedrag. En mensen die broedgebieden doorstruinen en nergens respect voor hebben, behoren tot dezelfde categorie.  >:D

Jan

Fraaie foto's Tonny. Vooral die van die boktor.
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

Tonny

als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Tonny

Citaat van: tonysettanta op 10 jul, 2020, 21:05 dank je wel.
lidy, willem, lucien, en pentax4ever.
Oeps!! Arno vergeten in dit rijtje, sorry Arno, je bent nu toch niet boos op mij? ;)
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉