Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu
avatar_KarenH

Wel harig, geen natuurfoto's

Gestart door KarenH, 22 apr, 2020, 15:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KarenH


kokkieblanda

K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lidy

Mooi, Karen! Zijn dit recente foto's? Hoe gaat 't met ze (en met jullie)?

(We hebben intussen een apart Dierenboard. Als je wilt dat ik ze daar naartoe verplaats, laat maar even weten!)

KarenH

Citaat van: kokkieblanda op 22 apr, 2020, 15:18 mijn favoriete honden


Ze zijn er nog :)

Citaat van: lidy op 22 apr, 2020, 16:21 Mooi, Karen! Zijn dit recente foto's? Hoe gaat 't met ze (en met jullie)?

(We hebben intussen een apart Dierenboard. Als je wilt dat ik ze daar naartoe verplaats, laat maar even weten!)

Dank je wel Lidy. De foto van Iggy is van vorige week en die van Pr1mo van vorig jaar. Het gaat goed met iedereen, Pr1mo wordt wel beetje oud, hij is nu 12 jaar en 8 maanden en heeft spondylose. Met pijnstillers en supplementen houden we hem op de been, voordat de corona crisis begon ging ik ook regelmatig met hem naar de fysiotherapeut om het allemaal een beetje soepel te houden. Hij heeft nog lol in zijn leven, hobbelt elke dag nog een uur mee met een wandeling dus er is mee te leven.

(Is goed hoor).

lidy

Agossie toch, wat naar die spondylose! Ja, belangrijkste is altijd dat een dier nog plezier erin heeft; dan maar aanpassen en zoveel mogelijk ondersteunen. Dat is ook altijd onze leidraad geweest. Ik hoop dat -ie op die manier toch echt nog een tijdje meekan! Sterkte ermee!

lucien

Allebei schitterende foto's. Karen.
Maar ik heb toch een voorkeur voor de foto van Pr1mo...

Groeten, Luciën

KarenH

Citaat van: lidy op 22 apr, 2020, 18:14 Agossie toch, wat naar die spondylose! Ja, belangrijkste is altijd dat een dier nog plezier erin heeft; dan maar aanpassen en zoveel mogelijk ondersteunen. Dat is ook altijd onze leidraad geweest. Ik hoop dat -ie op die manier toch echt nog een tijdje meekan! Sterkte ermee!

Dank je.

Citaat van: lucien op 22 apr, 2020, 22:56 Allebei schitterende foto's. Karen.
Maar ik heb toch een voorkeur voor de foto van Pr1mo...

Groeten, Luciën


Goh, verrassend :D

Fries

Prachtige honden, meesterlijk gevangen. (In een foto uiteraard...)