avatar_EviZ

Challenge #3

Gestart door EviZ, 25 mei, 2020, 20:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EviZ

Citaat van: lidy op 04 jun, 2020, 21:28 [...] Met andere woorden: ik ga vragen of er een vrijwilliger is die een foto wil plaatsen en over een weekje jureren? Pentax4ever, Erik en ik zijn alledrie een keer geweest, dus bij voorkeur iemand anders.

Iemand? Wie meldt zich?
Zal ik het Lucien dan in de schoenen schuiven, want zijn bewerking was mijn nummer twee?

lidy

Citaat van: lucien op 04 jun, 2020, 21:20 Erik, bedankt voor de beoordelingen en Lidy gefeliciteerd!!!!
Ben benieuwd naar de nieuwe opdracht.

Tip:
Om dit onderwerp wat meer onder de aandacht te brengen is het misschien beter er een apart item van te maken.
Je zoekt dit niet zo snel onder de noemer "Fotobewerkingsprogramma's en alles wat je daarmee kunt"

Groeten, Luciën


Thx, Luciën. Ik heb tijdelijk de regels even aangepast (zie mijn post hierboven). ;)

Ja, misschien heb je gelijk dat het hier te weinig opvalt, maar we wilden een rubriek waarin je bijvoorbeeld ook (korte) tutorials mbt fotoverwerkingsprogramma's kunt plaatsen en daar valt dit eigenlijk wel onder. Waar zou je het dan eventueel willen zetten?
Aan de andere kant: we zijn er net mee begonnen en 't moet misschien ook even op gang komen. Ook kunnen er foto's zijn in de challenge waarvan je denkt: 'Nou, da's niks voor mij; dit keer sla ik over'. Daarom is het ook zo leuk als verschillende mensen winnen/een foto plaatsen, dan heb je ook meer kans op meer diversiteit.

Extra aandacht ervoor vragen kan zeker geen kwaad. Heeft iemand een idee, laat 't horen svp. Ik ga er ook even op broeden.

lidy

Citaat van: EviZ op 04 jun, 2020, 21:35
Citaat van: lidy op 04 jun, 2020, 21:28 [...] Met andere woorden: ik ga vragen of er een vrijwilliger is die een foto wil plaatsen en over een weekje jureren? Pentax4ever, Erik en ik zijn alledrie een keer geweest, dus bij voorkeur iemand anders.

Iemand? Wie meldt zich?
Zal ik het Lucien dan in de schoenen schuiven, want zijn bewerking was mijn nummer twee?



In de schoenen schuiven ... hahaha.  ;D  ;D  ;D Misschien vindt -ie het wel leuk!  8)

EviZ

Lidy, dat denk ik ook wel...

Citaat van: lucien op 31 mei, 2020, 16:54 [...]
De wekelijkse challenge heb ik pas ontdekt en voor de eerste keer een foto bewerkt en ingestuurd. Het idee om steeds een foto van een mede forumlid te bewerken is hartstikke leuk en leerzaam. Mooi om te zien hoe iedereen zijn eigen invulling geeft. Houden we er in!!! [...]

"In de schoenen schuiven" was ook maar een uitdrukking ;-)

lidy

#19
Haha, snap ik, hoor! Ik denk dat het misschien beter is voortaan inderdaad sowieso ook een #2 aan te wijzen; het kan altijd gebeuren dat iemand dit echt even niet kan/wil doen.

lucien

Ik zal voor jullie op zoek gaan naar een leuke uitdaging. ;-)

lidy

Leeeeeuuuuuuk, Luciën, dankjewel! Als je ergens niet uitkomt, hoor ik t wel!