Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian(eu/nl) forum

Hoofdmenu
E

splinternieuw

Gestart door Ember, 17 aug, 2020, 18:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ember

Hallo,

ik ben hier helemaal nieuw. net twee weken geleden een Richo WG-6 gekocht en nog druk aan het experimenteren.
mijn interesse gaat vooral uit naar natuur- en macrofotografie.

groetjes,
Ember

kokkieblanda

Hoi Ember,

Welkom op dit prettige Pentax forum
Het forum staat alleen open voor leden die een Pentax reflex camera hebben of er eentje gaan aanschaffen.
Ik zie dat je een WG-6 hebt. Leuke camera alleen geen Pentax :) Ga je die ook aanschaffen?
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Ember

#2
Hallo Kokkieblanda,

Ik heb een paar keer met de camera van mijn man geprobeerd foto's te maken, maar de camera is voor mij te zwaar om goed mee te fotograferen. daarom heeft hij voor mij een Ricoh WG-6 gekocht. Dit is voor mij beter te hanteren.


"Sinds 31 maart 2008 is Pentax onderdeel van Hoya Corporation, een Japans bedrijf dat werkzaam is in de optische en medische sector. In de zomer van 2011 heeft Hoya de fotografische activiteiten van Pentax aan Ricoh doorverkocht. "


Vriendelijke groet,
Ember

kokkieblanda

Hoi Ember,

De forumregels en die je bij aanmelding geaccepteerd hebt, begint met:
Dit forum staat uitsluitend open voor mensen die op het moment van registratie een (digitale) Pentax camera met verwisselbare lenzen in bezit hebben of van plan zijn er een binnen korte termijn te kopen.

Hoewel Pentax tegenwoordig onder deel uitmaakt van Ricoh is een WG-6 geen (d)slr maar een compact camera. Zonder een Pentax camera kan je helaas dan geen lid blijven, helaas.

groet,
Kokkieblanda
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken