avatar_lucien

Uitslag challenge #4

Gestart door lucien, 12 jun, 2020, 12:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucien

8 deelnemers deze keer.
Echt leuk om te zien hoe verschillend iedereen een foto benadert en bewerkt.
Ik had natuurlijk niet de gemakkelijkste foto uitgekozen, maar iedereen is er in geslaagd zijn eigen invulling te geven. De foto's zijn niet beoordeeld naar hoe het er die ochtend werkelijk uitzag.
De foto's meerdere keren goed bekeken en op me in laten werken en dan die gekozen die mij het meeste aansprak.

3 favorieten gekozen en dat zijn.......!!!!!!!      

1. Guido
2. Foto 3 van Lidy
3. Foto 1 van Pentax4ever

Iedereen bedankt voor haar/zijn bijdragen en ik ben benieuwd naar onze volgende opdracht. Kom maar op, Guido!!!!

Groeten, Luciën

lidy

Leuk, Luciën, dankjewel! En Guido: van harte gefeliciteerd met de eervolle eerste plaats! ;)

Luciën, het is ook niet de bedoeling dat de bewerking op het échte plaatje' moét lijken, ik was alleen benieuwd hoe 't er nou in het echt uitgezien had. Vandaar mijn vraag.

Pentax4ever

Nog net het "podium" gehaald met plek 3, vind ik leuk. Ben benieuwd naar de volgende opdracht.

kokkieblanda

ben benieuwd waarmee Guido komt, vond dit een mooi onderwerp
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Guido Franssens

Oei, gewonnen, dat had ik echt niet verwacht! Bedankt Lucien. Ben momenteel mobiel aan het surfen ga zo snel mogelijk een foto plaatsen!

kokkieblanda

Citaat van: Guido Franssens op 12 jun, 2020, 20:35 Ben momenteel mobiel aan het surfen ga zo snel mogelijk een foto plaatsen!

Dat kan tenminste met deze site wél ;)
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lidy

Citaat van: Guido Franssens op 12 jun, 2020, 20:35 Oei, gewonnen, dat had ik echt niet verwacht! Bedankt Lucien. Ben momenteel mobiel aan het surfen ga zo snel mogelijk een foto plaatsen!

Lol - er schiet me ineens een gedachte te binnen: mijn moeder is ruim 20 jaar geleden overleden, maar als die jou dit had horen zeggen 'mobiel ... surfen' dan had ze echt vertwijfeld naar haar hoofd gegrepen en gezegd: 'Waar hééft die man het over?'

Hahaha, mooi zoals taal verandert en meebeweegt met de tijd!

lidy


Guido, je zoekt toch niet de aller-aller-allermoeilijkste foto voor ons uit, hè?  ;)

Guido Franssens

Het was best moeilijk om een foto te vinden waar echt werk aan was maar die gelijk toch de moeite was.

Deze bewerken is een uitdaging vind ik!