avatar_lucien

Challenge #6

Gestart door lucien, 24 jun, 2020, 16:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucien

Hallo allemaal,

Als (bijna) eeuwige tweede, mag ik voor deze keer weer voor een nieuwe uitdaging zorgen.


Dit is de DNG voor Challenge #6
Je kunt tot 7 dagen na nu downloaden via onderstaande link:
https://wetransfer.com/downloads/232a4430e3af4c7af967b1fee90f697f20200624143831/b288e778af4f1059721d92422b234fb720200624143831/d3a799

De regels:

- Download deze foto [zie bovenstaande link]
- Bewerk de foto zoals je wilt: zwart/wit, HDR, gecropt of niet, alles kan, maak er iets van waar jij tevreden mee bent.
- Elk fotobewerkingsprogramma mag gebruikt worden.
- Post de bewerkte .jpeg dan hier in dit topic - geen lange commentaren erbij svp; het gaat hier niet om detailbeschrijvingen van wat je hebt gedaan, maar puur om het plezier.
- Plaats max. 3 versies per persoon in 1 bericht,
- Na een week, d.w.z. uiterlijk donderdag 02 juli, eindigt de challenge waarna de uitslag volgt.
- Vermeld naast #1 ook #2 en #3 Mocht de winnaar de challenge niet kunnen organiseren, dan valt de eer te beurt aan #2.
- Ook als de winnaar binnen 24u na de uitslag niets van zich heeft laten horen, zal #2 gevraagd worden de volgende foto te plaatsen.
- Mocht je van tevoren weten dat je de volgende challenge niet kunt organiseren, laat dat dan weten als je je bewerking plaatst.

Deze keer eens helemaal iets anders waar jullie je creativiteit op los kunnen laten.
Veel plezier er mee en ik ben benieuwd naar de resultaten en hoop op nog veel deelnemers deze keer ;-)


Groetjes, Luciën

lidy


Heb een 'regel' toegevoegd in jouw verhaal, Luciën. Al doende leert men, ;)

Dank voor je snelle actie; ik ga de foto NU downloaden. Ben benieuwd! :)

lidy


Net antwoord van Cees gehad. Hij is lekker van een paar dagen vakantie aan het genieten. Gelukkig niks aan de hand dus. Maar ja, je kunt natuurlijk niet zomaar op vakantie, als er hier een challenge wacht, hahaha.  ;D Zitten ze meteen achter je aan.  ;)

lidy


'n Heel bijzondere foto, Luciën. Eens even goed kijken wat ik daarmee kan!

kokkieblanda

best wel een leuke, mijn 1ste versie

architectuur-1231.jpg
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lucien

Zoooooow..... Da's snel!!!!!

lidy

#6
En mijn eerste poging:

architectuur-1231-copy.jpg

Er moest even wat kleur in, vond ik. ;) Nu gaan kijken wat ik met de volgende kan doen. :) Leeeeuuuuuuke foto!

Weer eens wat anders geprobeerd (maar of ik er tevreden over ben???) - #2

architectuur-1231_edit-copy.jpg

En versie #3 in b&w. Ik heb helaas wel een lelijk halo overgehouden aan het Luminarren; kijken of ik dat nog weg kan krijgen. :(
architectuur-1231_Luminar4-edit_0-copy.jpg

lucien



Er worden, tot nu toe weinig pogingen ingestuurd.
Ik doe even mee voor spek en bonen.......  ;)

lidy

Hahaha, groot gelijk! Er komen er vast nog wel meer in het weekend!

Guido Franssens

Mijn eerste versie ;)

Pentax4ever

#10
1e poging in Lightroom:





2e poging met Luminar 4:






3e poging met Silver Efex Pro:









lucien

Komen er nog inzendingen bij vandaag????
Morgen sluit deze challenge.