Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian(eu/nl) forum

Hoofdmenu

Eend

Gestart door Tom, 29 aug, 2020, 12:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tom



De wilde eend vast kunnen leggen door de takken van een wilg vandaar ook die onscherpte aan de randen.

lidy


Staat er weer prachtig op, Tom! Wat mij betreft, scherp waar -ie scherp moet zijn: op het koppie! Wel (opnieuw) wat donker - kijk maar eens naar het histogram.

René M

sjiek hoor: mooie ton-sur-ton.

Fries

Bijna romantisch zo mooi gekaderd! Als ik een woerd was... :P

Jan

Prachtige plaat Tom.
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black | MX-1 silver
DA 55-300 PLM WR RE | smc DA 15mm 1:4 ED AL Limited | HD DA 21mm 1:3.2 AL Limited
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

Tonny

juist door de onscherpte aan de randen geeft het net dat beetje extra,want de scherpte op het kopje is goed.
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Tom

Dank, het blijft zoeken naar de juiste instellingen op het juiste moment aangezien het decor continu verandert van licht inval met zo'n mobiel hutje.

Tonny

Citaat van: Tom op 03 sep, 2020, 07:04 Dank, het blijft zoeken naar de juiste instellingen op het juiste moment aangezien het decor continu verandert van licht inval met zo'n mobiel hutje.

Tom wat is je meest gebruikte stand op je KP ?
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Tom

Ik gebruik voornamelijk de M stand. Vind het prettig zelf de instellingen steeds aan te passen naar het moment.

Tonny

Citaat van: Tom op 04 sep, 2020, 06:30 Ik gebruik voornamelijk de M stand. Vind het prettig zelf de instellingen steeds aan te passen naar het moment.
ik zou in jouw geval toch eens de av stand proberen op de KP Tom , je stelt het diafragma in,en de camera neemt automatisch de
belichting tijd over, werkt veel sneller dan op de M stand, mocht het dan nog wat afwijken kun je het plus minus knopje boven op gebruiken.
succes. groet tonny.
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉