avatar_Pentax4ever

Uitslag Challenge 11

Gestart door Pentax4ever, 11 aug, 2020, 11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pentax4ever

Eigenlijk veel te warm om te "jureren".
Op het gevaar af dat men denkt dat ik me er gemakkelijk van af maak volgt hier de uitslag:

De volgorde waarin de bewerkingen zijn aangeleverd zijn wat mij betreft ook de ook de podiumplaatsen: dus:

1. Lucien die vooral met bewerking 3 wat mij betreft de show steelt. Een heel creatieve oplossing het zou leuk zijn als je
   even toelicht Lucien hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Ook de "aangeklikte" lampjes in je bewerking vond ik
   erg leuk gevonden.

2. Dus wordt Lidy 2e. De bewerkingen zijn allebei heel erg netjes gedaan maar missen de toegevoegde creativiteit van
   Lucien. Gezien de opmerkingen van Lidy vooraf denk ik dat ze wel vrede zal hebben met plek 2.

De aangeleverde zwart/wit bewerking valt dus helaas buiten de boot hoewel daar niet veel mis mee is. Ik zou alleen de voorgrond/ondergrond plaatselijk wat lichter hebben gemaakt. 

Op naar de volgende "challenge". Dat wordt dan al de 12e. Ik hoop dat nu ook andere leden eens een keer gaan meespelen!

lidy


Ja, hoor, ik heb zeker vrede met de tweede plaats! IIk vond de creaties van Lucien inderdaad ook beter/creatiever!

Luciƫn, van harte!

kokkieblanda

gelukkig nemen onze kansen weer toe met deze uitslag
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lucien

Dank je wel allemaal..!!
De eerste prijs, da's leuk.:-)

Ik zal vanavond een nieuwe opdracht uitzoeken.

De bewerking van Cees zijn foto zal ik binnenkort bij Challenge #11 beschrijven. Trouwens niks moeilijks aan hoor.:-))