avatar_Pentax4ever

Uitslag Challenge 16

Gestart door Pentax4ever, 22 sep, 2020, 19:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pentax4ever

Uit de (helaas) slechts 2 inzendingen kan ik niet kiezen eigenlijk. Beide bewerkingen in kleur en zwart/wit spreken me aan met een hele lichte voorkeur voor de eerste inzending van Luciën, deze komt het dichtst bij hoe ik de situatie destijds heb ervaren.
Of er een Challenge 17 komt hangt dus af van wat de winnaar er verder gaat doen....als het steeds blijft bij een paar inzendingen en verder weinig reactie op de waarom-vraag van Lidy is er kennelijk te weinig animo voor, maar daar ga ik niet over.

lucien

Citaat van: Pentax4ever op 22 sep, 2020, 19:01 Uit de (helaas) slechts 2 inzendingen kan ik niet kiezen eigenlijk. Beide bewerkingen in kleur en zwart/wit spreken me aan met een hele lichte voorkeur voor de eerste inzending van Luciën, deze komt het dichtst bij hoe ik de situatie destijds heb ervaren.
Of er een Challenge 17 komt hangt dus af van wat de winnaar er verder gaat doen....als het steeds blijft bij een paar inzendingen en verder weinig reactie op de waarom-vraag van Lidy is er kennelijk te weinig animo voor, maar daar ga ik niet over.


Het is inderdaad heel erg jammer dat er maar zo weinig leden mee doen aan de wekelijkse uitdaging om een foto van een ander te bewerken. Ik laat het aan Lidy over of we hier mee verder gaan, zelf zou ik het jammer vinden als het hier zou stoppen.
Ik weet ook niet waarom eerdere deelnemers hebben afgehaakt, ligt het misschien aan de onderwerpen??

kokkieblanda

Gewoon verder gaan, herfst komt eraan, vakanties voorbij en dan heeft iedereen weer meer tijd en zin. Herinnering pb' s zijn zo verzonden
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken