Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian(eu/nl) forum

Hoofdmenu
avatar_Micha D.

Ook Hallo

Gestart door Micha D., 19 apr, 2020, 11:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micha D.

Hallo allemaal!

Sommigen van jullie zullen mij nog wel kennen, ik ben een hele tijd niet meer actief geweest op het oude forum, maar lees af en toe nog wel mee. Voor de degenen die mij niet kennen, ik ben Micha, 24 jaar oud en student Industrieel Ontwerpen in Delft. Ik ben inmiddels bijna aan het afstuderen, dus over een half jaar mag ik mij in de grote-mensen wereld gaan begeven. Hobby's zijn (nu) voornamelijk fotografie, planten en auto's, waarbij auto's nu wel de boventoon voert. Voor mensen die dat leuk vinden ben ik ook op instagram te vinden onder @cars_by_micha en @plants_of_micha.

Ik hoop dat als de situatie het toelaat we weer eens een ouderwetse Pentaxian meet kunnen doen, het lijkt me leuk om weer eens wat gezichten achter de namen te zien!

Als laatste wilde ik nog even complimenten geven aan het beheer en alle betrokkenen dat jullie nog zoveel tijd en moeite steken in dit mooie forum, want ondanks de leegloop van fora in het algemeen, denk ik dat er zeer veel mensen zijn dit dit erg waarderen .

Pieter

Citaat van: Micha D. op 19 apr, 2020, 11:49 Als laatste wilde ik nog even complimenten geven aan het beheer en alle betrokkenen dat jullie nog zoveel tijd en moeite steken in dit mooie forum, want ondanks de leegloop van fora in het algemeen, denk ik dat er zeer veel mensen zijn dit dit erg waarderen .

Helemaal mee eens!

lidy

Haha, Micha, hoe zou ik jou nou kunnen vergeten! En je mooie auto - wat was het ook alweer? Fiat? Of zeg ik nou iets vreselijks? Ik herinner me wel fraaie foto's ervan en al het opknapwerk dat je eraan gedaan hebt!