Nieuws:

Welkom bij het nieuwe PENTAXian(eu/nl) forum

Hoofdmenu
avatar_Micha D.

Ook Hallo

Gestart door Micha D., 19 apr, 2020, 11:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micha D.

Hallo allemaal!

Sommigen van jullie zullen mij nog wel kennen, ik ben een hele tijd niet meer actief geweest op het oude forum, maar lees af en toe nog wel mee. Voor de degenen die mij niet kennen, ik ben Micha, 24 jaar oud en student Industrieel Ontwerpen in Delft. Ik ben inmiddels bijna aan het afstuderen, dus over een half jaar mag ik mij in de grote-mensen wereld gaan begeven. Hobby's zijn (nu) voornamelijk fotografie, planten en auto's, waarbij auto's nu wel de boventoon voert. Voor mensen die dat leuk vinden ben ik ook op instagram te vinden onder @cars_by_micha en @plants_of_micha.

Ik hoop dat als de situatie het toelaat we weer eens een ouderwetse Pentaxian meet kunnen doen, het lijkt me leuk om weer eens wat gezichten achter de namen te zien!

Als laatste wilde ik nog even complimenten geven aan het beheer en alle betrokkenen dat jullie nog zoveel tijd en moeite steken in dit mooie forum, want ondanks de leegloop van fora in het algemeen, denk ik dat er zeer veel mensen zijn dit dit erg waarderen .

Pieter

Citaat van: Micha D. op 19 apr, 2020, 11:49 Als laatste wilde ik nog even complimenten geven aan het beheer en alle betrokkenen dat jullie nog zoveel tijd en moeite steken in dit mooie forum, want ondanks de leegloop van fora in het algemeen, denk ik dat er zeer veel mensen zijn dit dit erg waarderen .

Helemaal mee eens!

lidy

Haha, Micha, hoe zou ik jou nou kunnen vergeten! En je mooie auto - wat was het ook alweer? Fiat? Of zeg ik nou iets vreselijks? Ik herinner me wel fraaie foto's ervan en al het opknapwerk dat je eraan gedaan hebt!

Spannend dat je bijna afgestudeerd bent. En ja, dan begint het echt! Ik hoop dat je weg kunt blijven van de rat race en een baan vindt waar je het enorm naar je zin hebt en toch tijd voor jezelf en je hobby's hebt.

In the meantime: zet je hier ook af en toe weer een foto neer? Heb je nog steeds een Pentax?

Dank voor je lieve woorden!

lidy

Citaat van: Pieter op 19 apr, 2020, 13:30
Citaat van: Micha D. op 19 apr, 2020, 11:49 Als laatste wilde ik nog even complimenten geven aan het beheer en alle betrokkenen dat jullie nog zoveel tijd en moeite steken in dit mooie forum, want ondanks de leegloop van fora in het algemeen, denk ik dat er zeer veel mensen zijn dit dit erg waarderen .

Helemaal mee eens!

Dank namens ons allemaal, Pieter!

Wunigard

Hallo Micha,
Leuk draadje ben je gestart. Een mooie plek om iedereen gedag te zeggen. En uiteraard ook bewondering te tonen voor al het werk dat voor de nieuwe site verricht is.
Overigens heb ik begrepen dat de advertenties geld op kunnen leveren. Gebeurt dat al bij doorklikken,  of alleen bij kopen?
Groetjes aan alle ouwetjes en nieuwetjes, Rita

lidy

Leuk je weer te zien, Rita!

Op je vraag mbt de advertenties: die zal kokkie moeten beantwoorden, want ik heb geen idee.

kokkieblanda

advertenties zijn uitgeschakeld op dit moment. Afhankelijk van de adverteerder kan je een paar cent per klik krijgen of pas bij aankoop, maar dan is de verdienste ook hoger. Je kan ook gaan sponsoren en dat werkt vaak beter. Binnenkort hopelijk daarover meer. 
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

Micha D.

Citaat van: lidy op 19 apr, 2020, 16:23 Haha, Micha, hoe zou ik jou nou kunnen vergeten! En je mooie auto - wat was het ook alweer? Fiat? Of zeg ik nou iets vreselijks? Ik herinner me wel fraaie foto's ervan en al het opknapwerk dat je eraan gedaan hebt!

Spannend dat je bijna afgestudeerd bent. En ja, dan begint het echt! Ik hoop dat je weg kunt blijven van de rat race en een baan vindt waar je het enorm naar je zin hebt en toch tijd voor jezelf en je hobby's hebt.

In the meantime: zet je hier ook af en toe weer een foto neer? Heb je nog steeds een Pentax?

Dank voor je lieve woorden!
Ha Lidy! Klopt, goed onthouden, een Fiat Panda inderdaad. Ik heb er inmiddels twee en nog een ander oudje :D. Vandaar ook een beetje minder tijd en budget voor fotografie. Ik heb nog steeds een paar Pentaxen, K-3 en K-5 voornamelijk. Ook nog ergens een K20D slingeren geloof ik. Qua lenzen wel aardig wat verkocht, maar de basis staat nog. Ik zal proberen af en toe weer een fotootje te plaatsen!

Citaat van: Wunigard op 19 apr, 2020, 16:37 Hallo Micha,
Leuk draadje ben je gestart. Een mooie plek om iedereen gedag te zeggen. En uiteraard ook bewondering te tonen voor al het werk dat voor de nieuwe site verricht is.
Overigens heb ik begrepen dat de advertenties geld op kunnen leveren. Gebeurt dat al bij doorklikken,  of alleen bij kopen?
Groetjes aan alle ouwetjes en nieuwetjes, Rita
Hey Rita! Dat is lang geleden. Hoe is het bij jullie? Inderdaad een mooie plek om elkaar weer te spreken, wellicht dat het nieuwe forum een mooie boost is om dat voor elkaar te krijgen.

lidy

Citaat van: Micha D. op 19 apr, 2020, 17:49 Ha Lidy! Klopt, goed onthouden, een Fiat Panda inderdaad. Ik heb er inmiddels twee en nog een ander oudje :D. Vandaar ook een beetje minder tijd en budget voor fotografie. Ik heb nog steeds een paar Pentaxen, K-3 en K-5 voornamelijk. Ook nog ergens een K20D slingeren geloof ik. Qua lenzen wel aardig wat verkocht, maar de basis staat nog. Ik zal proberen af en toe weer een fotootje te plaatsen!

Zou leuk zijn! 👍 Ja, met 3! auto's zul je inderdaad wel tijd en geld tekortkomen.  ;D  8)

Fries

Micha, welkom terug! En ja, ik herinner je nog goed hoor.