Kijk eens naar mijn foto's van de Pentaxianmeet. Bijna allemaal met de FA* 80-200 geschoten, en allemaal loeischerp en goed belicht 
@Ron: hoe focus jij eigenlijk? Je vertelt daar niks over... Focus/recompose of verschuif je de AF vlakjes (in SEL mode)?
Ik weet dat zowel jij als Fré uitstekende foto's maken met die 80-200, maar in alle eerlijkheid zie ik die kwaliteit niet terug bij AF. Kan zoals iedereen roept natuurlijk aan AF liggen, maar kan ook iets met de lens zijn. Ik denk dat testen op FF/BF al iets duidelijk kan maken.
De serie met AF-c is gemaakt met autoselect 5 focuspunten omdat ik dat toch prettiger vond werken dan met enkel bv het centrale AF punt. Met alleen het centrale AF punt had ik toch wel wat meer dat de scherpstelling verspringt zodra er ook maar ietsje aan ruimte was in het veld en daarmee de reclame in de achtergrond scherp was of de stick van een speelster die ervoor stond.
Met AF-s gebruik ik heel vaak het centrale AF punt, maar ik heb hierbij wel SEL gekozen en kan dus makkelijk even schuiven naar een ander AF punt. Overigens heb ik dat hier bij hockey niet heel veel gedaan. Een aantal focussen en compositie veranderen heb ik wel gedaan, maar ook dat laatste niet heel veel.