Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu

't Grunneger laand

Gestart door lidy, 22 sep, 2020, 16:48

Vorige topic - Volgende topic

lidy

Wij hebben afgelopen week een heerlijk weekje doorgebracht in de provincie Groningen waar het nog écht donker is 's nachts! We hadden natuurlijk fantastisch weer en hebben eerlijk gezegd niet veel gedaan (zelfs geen foto's genomen), alleen bijgekomen, gelezen, gepuzzeld, lekker gegeten, en tijd en aandacht aan de hond besteed.. We zaten in een vrijstaand huisje met zon- en schaduwplekken rondom, weidse uitzichten, en de hond kon overal loslopen en rennen - die raakte haar energie dus ook wel kwijt!

Dit was 's ochtends vroeg - niet zo weids als Remco's views in Zweden, maar ook heel mooi

IMGP1674-copy.jpg

Het huisje stond achter de boerderij van de eigenaar en daar zagen we dit: gevolgen van de aardbevingen. Wel heftig om zo van dichtbij te zien.  :(

IMGP1471-copy.jpg

stutten

IMGP1461-copy1-copy.jpg

Het huisje werd na ons verblijf voorlopig niet meer verhuurd ivm herstelwerkzaamheden aan de boerderij. Hoop voor ze dat 't goed gaat en ook naar tevredenheid hersteld wordt.

Als 't meezit, volgend jaar weer die kant op, want 't is er echt mooi!

Pentax4ever

Er gaat dus niks boven Groningen. Vind die eerste erg fraai.

lidy

Dank je wel, Cees! Tja, de eerste is de mooie kant van de natuur, de tweede en derde de lelijke kant. In dit geval is de lelijke kant helaas wel weer door de mens veroorzaakt. Lastig, want een groot deel van Nederland is man-made en nu wel heel mooi.

Tonny

prachtig plaatje van het gruuniger land zo in de vroege morgen?
de foto's er onder zijn minder leuk voor de mensen die er wonen. :(
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

Fries

Het is jullie gegund zo'n verblijf op het platteland. Ik weet nog dat mijn toenmalige zwager uit Leeuwarden ooit verzuchte dat hij nooit zoveel sterren had gezien. Hij stond in mijn achtertuin... ;D