Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu

Ready to work

Gestart door Guido Franssens, 29 mei, 2020, 13:21

Vorige topic - Volgende topic

Guido Franssens

Kikki, mijn ecologische zoekhond!

Met de dfa 150-450, zal effe wennen worden, maar het komt zeker goed!

lidy

Wow, Guido - je hebt 'm al? Dat is snel! Ik dacht gisteren uit je bericht te begrijpen dat je net besloten/besteld had.

Veelbelovend begin! Wel zwaar, denk ik. Gebruik je 'm uit de hand of op statief/monopod?

(Enne .... mooie hond!)

Guido Franssens

Gisteren besteld bij konijn  deze middag in huis. Dit was zittend ellebogen op de knie. Statief heb ik ook natuurlijk.

Pentax4ever

Heerlijke lens dunkt mij...en die hond staat er prima op. Ik krijg direct weer heimwee naar mijn Drentsche Patrijshond jaren gelden helaas gehemeld. Dit is een Heidewachtel denk ik of toch een Dr. Patrijs?

Guido Franssens

Heidewachtel heb ik al meer gehoord, we hebben zelfs een heidewachtel als wandelvriend en die lijk sprekend op haar.

Maar Kikki is een Engelse Springer Spaniel.

Jos Kwaspen

Proficiat met de nieuwe aanwinst. En voor de eerste keer meteen raak. Laat er nog veel volgen.

Rens

Citaat van: Guido Franssens op 29 mei, 2020, 14:05 Heidewachtel heb ik al meer gehoord, we hebben zelfs een heidewachtel als wandelvriend en die lijk sprekend op haar.

Maar Kikki is een Engelse Springer Spaniel.

Je bedoelt een heidewandel ???   

Mooie aankoop Guido wel even wennen hoor, gewichtige vriend maar een handzame'zeker ook wat focus betreft. De overgang van de DA* 300 was behoorlijk.
Een primer is aanleggen en klikken en das verdomd handig, maar de 150-450 is big fun. Laat je weer met plezier "werken". wel heb ik ook een schommelkop aangeschaft. Maakt het geheel niet lichter tijdens transport maar is wel hartstikke fijn om mee te werken. Veel plezier er mee ..........,

Groetjes Rens

Fries

Prachtig hondenportret Guido!