Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu

Geknotte wilgen

Gestart door lidy, 14 jul, 2020, 13:12

Vorige topic - Volgende topic

lidy

En die vond ik wel fraai.  8)

_-111_A-edit-copy.jpg

kokkieblanda

ziet er wel een beetje over verscherpt uit.
K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken

lidy

Lichte HDR-behandeling. ;)

Tonny

mooi die wilgen, alleen jammer dat ze het niet meer doen zo te zien.?
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

lucien

Citaat van: tonysettanta op 14 jul, 2020, 17:34 mooi die wilgen, alleen jammer dat ze het niet meer doen zo te zien.?

Dat viel mij ook op, wilgen vlak bij het water en dan dood???
Ik zou de oorzaak wel eens willen weten. ;-)

lidy

Geen idee! Kan het ook niet meer navragen: terrein is niet meer toegankelijk! Het zoveelste: eenmaal onder beheer van Staatsbosbeheer, dan wordt alles afgegrendeld en beperkt opengesteld. En we hebben al zo veel hier in de buurt - NOT!  :-X

Pentax4ever

De meest linkse is denk ik gewoon gestorven "van ouderdom". Ze hebben bepaald niet het eeuwige leven.
Overigens, ik vind deze foto wel iets minder dan wat je gewoonlijk plaatst op het forum.

lidy

Bedoel je daarmee te zeggen dat jíj 'm inderdaad minder vindt? Dat kan! Voor mij vertegenwoordigt hij meer dan een foto van 2 knotwilgen: een herinnering aan veel dingen/jaren, een gevoel van weemoed, maar dat jij dat niet voelt: het zij je vergeven. ;)

En ach, ik maak zelden topfoto's en heb dan ook nog weleens mindere dagen. Zullen de meeste mensen wel hebben, denk ik zo. Ik heb er in elk geval veel plezier in!

Pentax4ever

Citaat van: lidy op 14 jul, 2020, 19:01 Bedoel je daarmee te zeggen dat jíj 'm inderdaad minder vindt? Dat kan! Voor mij vertegenwoordigt hij meer dan een foto van 2 knotwilgen: een herinnering aan veel dingen/jaren, een gevoel van weemoed, maar dat jij dat niet voelt: het zij je vergeven. ;)

En ach, ik maak zelden topfoto's en heb dan ook nog weleens mindere dagen. Zullen de meeste mensen wel hebben, denk ik zo. Ik heb er in elk geval veel plezier in!

Dat gevoel van weemoed daar kan ik me best iets bij voorstellen hoor maar dat kun je als "buitenstaander" niet vermoeden. Topfoto's zijn toch vooral die foto's die je zelf heel leuk vindt.

lidy

Ja, precies! En ja, ik kan er niet zoveel mee als je zegt: ik vind dit minder. Jammer, maar ik weet dan niet waarom niet.

karel.b

De tand des tijds staat ook niet stil zelfs niet voor de oude knotwilgen . :)
Wat ik juist mooi vind aan de foto is het nieuwe leven tussen de dode wilgen .

Pentax4ever

Citaat van: lidy op 14 jul, 2020, 19:28 Ja, precies! En ja, ik kan er niet zoveel mee als je zegt: ik vind dit minder. Jammer, maar ik weet dan niet waarom niet.

Als het onderwerp knotwilgen is dan zou ik die veel prominenter in beeld hebben gezet en dat is hier niet het geval vind ik. Ze gaan een beetje verloren in al het omliggende groen. Dat was de reden van mijn opmerking, my two cents hoor.