mistig bijgesneden

Gestart door Tonny, 20 jul, 2020, 12:40

Vorige topic - Volgende topic

Tonny

[Geen geldig bijlage ID.1-schuivenhuis ootmarsumm_0002_bewerkt-1.jpgmist bewerkt.jpg
als je denkt dat alles tegen zit, denk dan opnieuw😉

lidy

Mooi gezicht, maar brrrr ... doet me aan de herfst denken! Nog even niet, graag! ;) Hoe laat/vroeg was dit, Tonny?

Tonny

Dank je wel lidy.
Denk dst het zo rond 6.00u geweest zal zijn, zo vroeg ben ik meestal al op pad.😉

Pentax4ever

Miie sfeervolle foto. Dat poepende hondje vind ik dan weer jammer.

lidy

Poepende hondje? Uhhh ... waar?

Jemig, Cees ... je bedoelt dat bord? Je hoeft toch niet álles aan te passen voor de mooi?

Pentax4ever

Citaat van: lidy op 20 jul, 2020, 20:11 Poepende hondje? Uhhh ... waar?

Jemig, Cees ... je bedoelt dat bord? Je hoeft toch niet álles aan te passen voor de mooi?

Tja...dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik vind het hier storend in een verder prachtige foto en zelf zou ik het verwijderen als het mijn foto was. Maar dat moet de maker natuurlijk zelf beslissen. Gezonde kritiek mag toch op dit forum?

Jan

Mooie foto, maar als je deze net rechts van het poepbord afsnijdt knapt ie daar wel van op. Ik heb het net even gedaan en dan wordt het een hele mooie foto  :)

Groet,
Jan
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

lidy

Citaat van: Pentax4ever op 20 jul, 2020, 21:12
Citaat van: lidy op 20 jul, 2020, 20:11 Poepende hondje? Uhhh ... waar?

Tja...dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik vind het hier storend in een verder prachtige foto en zelf zou ik het verwijderen als het mijn foto was. Maar dat moet de maker natuurlijk zelf beslissen. Gezonde kritiek mag toch op dit forum?

Ja, Cees, natuurlijk mag dat! Ik zei dat ook een beetje kort door de bocht, excuses! Ik denk dat Tonny gewoon wilde laten zien hoe het er zo vroeg daar uitzag en dat hij nooit aan dat bord heeft gedacht of het bewust heeft gezien. En daarnaast: je moet ook maar de software en/of kennis hebben om al die storende dingen weg te halen. Ik zou het vreselijk vinden als mensen die dat om de een of andere reden niet kunnen, zich geremd zouden voelen hier een foto te plaatsen. Aan de andere kant: je leert door commentaar ook wel kritisch(er) naar je eigen foto's te kijken, dus in dat opzicht zeker waardevol!

lidy

Jan heeft ook een goed idee: afsnijden! Maaaaar ..., Tonny, dit is ook wel een mooie gelegenheid weer even met Affinity te oefenen! Je kunt schaduwen verwijderen, dus dan kun je dit ook. ;)

Sakura

zeer fraaie sfeervolle foto. Maar dat bord was ook iets wat mij gelijk opviel.

K1-II, D-BG6, DA* 16-55mm, D FA 24+70, D(-F)A* 60-250mm, D-FA 150-450, D-FA Macro 100mm,
SMC M 50mm f/ 1:2+1:1.7+1:1.4+1:1.2, SMC M 135mm,  WALIMEX 8mm, Vivitar Series 1 70-210mm, Metz 45 CT-5, AF540FGZII, Metz 26 AF-2

René M

Ik vind de sfeer van het bovenste stuk geweldig, maar de onderkant wat storend.

Heb er zelf ook mee zitten stoeien en gekozen voor een nog krappere uitsnede.
Bord en een paaltje links van het midden eraf en dan ziet het er bijna magisch uit.

Absoluut een foto met meer potentie Tony!

Tom

Tonny

welke van de twee is nu beter?
heb er van de onderkant nog een stuk afgemaaid  ;)

Jan

In dat geval, de laatste.
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

kokkieblanda

K1, K3, K33 | Metz 58-2 | AF360FGZ II
DA*300 | DA 15/20-40/70 Ltd | DA18-55WR/55-300
FA 31/43 Ltd | DFA *50/*85 SDM AW/100WR/AW/150-450mm ED DC AW

Nature&Wildlife | Mijn Boeken