Nieuws:

Bij het oude forum inloggen met oude inlog gegevens

Hoofdmenu

Zomerwad

Gestart door Fries, 26 jul, 2020, 23:03

Vorige topic - Volgende topic

Fries

Vriendelijke groeten,

Remco

IMGP0311.jpg

lidy

Mooi! Is dit je nieuwe lens?

Fries

Citaat van: lidy op 26 jul, 2020, 23:08 Mooi! Is dit je nieuwe lens?
Dankjewel en ja dit is de nieuwe Samyang!

lucien

Bijzonder fraai weer, Remco.

Pentax4ever

Geen probleem dus eigenlijk. Prachtige foto weer met die Sam...

Fries

Citaat van: lucien op 27 jul, 2020, 09:30 Bijzonder fraai weer, Remco.
Dankjewel!
Citaat van: Pentax4ever op 27 jul, 2020, 12:09 Geen probleem dus eigenlijk. Prachtige foto weer met die Sam...
Inderdaad, geen problemen met deze lens. Dankjewel! De sensor was wel ontzettend smerig. Waarschijnlijk is er onlangs bij de val op het asfalt en het breken van de DFA150-450 toch wat vuil in gekomen... Heb hem geprobeerd nat te reinigen, maar ik ben daar niet het handigste in. Hoop dat het nu goed is... (Heb na de laatste 'schoonmaak' niet meer gecontroleerd op sensorvlekken. Na vier keer proberen, moet het een keer genoeg zijn.)

Jan

Mooie kleuren en prachtig licht. Het groen komt ook heel mooi uit.
K-S2 | K-01 | *ist D | MX-1 black
smc A MACRO 50mm 1:2.8 | smc A 24mm 1:2.8 | +++
my pictures

KRG

CiteerInderdaad, geen problemen met deze lens. Dankjewel! De sensor was wel ontzettend smerig. Waarschijnlijk is er onlangs bij de val op het asfalt en het breken van de DFA150-450 toch wat vuil in gekomen... Heb hem geprobeerd nat te reinigen, maar ik ben daar niet het handigste in. Hoop dat het nu goed is... (Heb na de laatste 'schoonmaak' niet meer gecontroleerd op sensorvlekken. Na vier keer proberen, moet het een keer genoeg zijn.)

Heb jij de lens DFA 150- 450 nog (of al) in reparatie ? En waar stuur(de) jij deze heen ?

Fries

Citaat van: KRG op 27 jul, 2020, 19:51
Citaat van: undefinedInderdaad, geen problemen met deze lens. Dankjewel! De sensor was wel ontzettend smerig. Waarschijnlijk is er onlangs bij de val op het asfalt en het breken van de DFA150-450 toch wat vuil in gekomen... Heb hem geprobeerd nat te reinigen, maar ik ben daar niet het handigste in. Hoop dat het nu goed is... (Heb na de laatste 'schoonmaak' niet meer gecontroleerd op sensorvlekken. Na vier keer proberen, moet het een keer genoeg zijn.)

Heb jij de lens DFA 150- 450 nog (of al) in reparatie ? En waar stuur(de) jij deze heen ?
Ligt nog gewoon thuis Klaas. Ik wacht op bericht van de aansprakelijkheidsverzekering van mijn maat. Heb alvast wel een melding gedaan bij mijn verzekering. Ik hoop dat ik de lens simpel kan vervangen in plaats van repareren.Dat gaat een stuk sneller! ;)

Hier is overigens nog een andere foto van dezelfde avond die door de ballotage is gekomen.

IMGP0306 1.jpg