Auteur Topic: Pentax 645D, gebruikersreview (85 foto's)  (gelezen 22651 keer)

RonHendriks

• Gast
Re: Pentax 645D, gebruikersreview (85 foto's)
« Reactie #30 Gepost op: 21 september 2012, 15:15:33 »
53)

Ik dacht ik stuur deze eens in voor de PEG op het int.forum. Ze hebben daar niet heel veel kijk op sportfoto's en ook niet heel veel trek in. Al eens eerder een poging gewaagd en de meest flauwe redenen voor afwijzing wel binnen gekregen. Dat mag de pret echt niet drukken om het 2-3 keer per jaar weer eens te proberen. Helaas weer afgewezen:

Toch niet mooi genoeg of zoiets :o

Offline johan103

• Seniorlid
  • Geslacht: Man
  • Het kan altijd beter
« Reactie #31 Gepost op: 21 september 2012, 15:39:40 »
Ik dacht ik stuur deze eens in voor de PEG op het int.forum. Ze hebben daar niet heel veel kijk op sportfoto's en ook niet heel veel trek in. Al eens eerder een poging gewaagd en de meest flauwe redenen voor afwijzing wel binnen gekregen. Dat mag de pret echt niet drukken om het 2-3 keer per jaar weer eens te proberen. Helaas weer afgewezen:

Toch niet mooi genoeg of zoiets :o

Ron,

Het is gewoon een super foto die het zeer zeker zou verdienen om daar te staan.
Maar helaas zijn het daar allemaal saaie onsportieve mensen en het lijkt wel dat ze daar alleen van makro's en natuur houden.
Ik heb het ook meerdere keren geprobeerd zonder succes.
Zolang je ze hier maar blijft plaatsen want het is een genot om naar te kijken

Groeten, Johan
Pentax K3II met grip/K5 met grip/Pentax-DA 18-135/Sigma AF 70-200 F2.8 /Sigma 17-70mm F2.8-4 macro HSM/

Offline lidy

• Forumbeheerder
  • Pentaxian
  • *
« Reactie #32 Gepost op: 22 september 2012, 10:53:31 »
Wat een prachtige serie, Ron. Je hebt de camera wel echt op alle terreinen geprobeerd en getest. Ik heb ervan genoten en ook van je onderhoudende commentaar bij de foto's.  ;D

Jammer dat de foto hierboven is afgewezen voor de PPG. Hij is toch echt stukken beter dan een heleboel andere foto's die ik daar voorbij zie komen.  ::)
- Dodging and burning are steps to take care of mistakes God made in establishing tonal relationships. - Ansel Adams

Offline Karen

• Pentaxian
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Pr1mo Fotografie
« Reactie #33 Gepost op: 22 september 2012, 15:31:25 »
Niet de PPG Lidy, de PEG, van het internationale Pentax Forum.

Zoveel foto's laden is erg moeizaam voor mijn trage Italiaanse verbinding, maar ik wilde het toch graag zien en heb het gewoon maar even laten draaien.
Prachtige beelden met een mooi verslag, petje af.

Heb je nog wel tijd voor je hondenuitlaatservice?

RonHendriks

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 22 september 2012, 15:37:22 »
Heb je nog wel tijd voor je hondenuitlaatservice?

Dit kwam in de planning heel mooi uit. De 645D heb ik op woensdagavond voor Hemelvaart opgehaald. Daarvoor had ik de vrijdag al vrijaf geregeld, maar bijna al mijn klanten zijn dan toch al vrij. Terug op donderdag na de pinksteren, hiervoor de vrijdag voor pinksteren vrijaf geregeld, ook dat paste prima met mijn klanten. De camera dus 15 dagen in bezit, maar met twee lange weekenden al 8 dagen alle tijd. Blijven er nog 7 dagen over waarbij ik mijn planning een beetje heb aangepast met wandelen zodat ik smiddags vanaf 13u alweer alle tijd had. Ik heb ook relaxte klanten.

De hondenuitlaat zorgt voorlopig ook nog voor kaas op het brood, dat mag dus ook niet verwaarloosd worden. Doe het ook nog steeds met veel plezier (zeker in de zon) :)

Offline Karen

• Pentaxian
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Pr1mo Fotografie
« Reactie #35 Gepost op: 22 september 2012, 15:48:40 »
Volgens mij was er weinig zon in Nederland, deze zomer.
Met de 645D geen hondenfoto's gemaakt?

RonHendriks

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 22 september 2012, 16:12:48 »
Volgens mij was er weinig zon in Nederland, deze zomer.
Met de 645D geen hondenfoto's gemaakt?

Ik maak eigenlijk bijna nooit hondenfoto's. Neem nooit een camera mee tijdens de groepswandeling, want teveel gedoe. Een enkele keer een studioportretje vind ik nog wel eens leuk. Met de 645D heb ik er niet eens aan gedacht, want ik was druk genoeg met andere dingen. Voor mij moet er toch echt wel een mens in beeld komen wil ik er een beetje kijk op hebben. Ik heb toch echt heel mooi weer gehad in die tijd.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 2 december 2012, 16:08:02 »
Laat ik deze eens een bumpje geven.

Tip voor hoge view count: post af en toe es een fotootje op dpreview of het Pentaxforums.com!
Toen ik m'n A*600/5.6 daar te koop postte had ik 100.000 account views in één week  :)

Deze tip eens ter hand genomen en wat reclame gemaakt voor mijn review. De bezoekers stromen binnen, maar wellicht dat er hier ook nog leden zitten die deze niet gezien hebben.

RonHendriks

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 23 december 2012, 12:58:20 »
Als ik goed geteld heb dan heb ik de maandfotowedstrijd op het Internationale Forum gewonnen. Het thema was Sport, dus een eitje :D

http://pentaxphotogallery.com/#.UNbvH2i0C7w

Met de foto gemaakt met de Pentax 645D bij het Europees Kampioenschap Synchroonzwemmen:

Offline Egbert

• Ouwe getrouwe
  • Geslacht: Man
« Reactie #39 Gepost op: 23 december 2012, 14:15:49 »
Als ik goed geteld heb dan heb ik de maandfotowedstrijd op het Internationale Forum gewonnen. Het thema was Sport, dus een eitje :D

http://pentaxphotogallery.com/#.UNbvH2i0C7w

Met de foto gemaakt met de Pentax 645D bij het Europees Kampioenschap Synchroonzwemmen:

mooie foto
gefeliciteerd
Pentax K-5 ii, pentax k-01, Pentax Q 7 Pentax mx-1, Pentax Optio LS465,Pentax Flitser AF360FGZ II
Pentax Q lenzen: 01/02/03/05/06/07.
Pentax DSLR Lenzen:10-17, 17-70,55-300, 35, 40xs, 50, 70, 100.
Pentax SLR Lenzen: 28, 50, 100, 135, 200