Zoals jullie kunnen zien is Pentaxian overgezet naar een nieuw server. De nieuwe site kan je zien op https://pentaxian.eu. OPNIEUW registeren is daar noodzakelijk i.v.m. veiligheidsoverwegingen
ba dum tssAn onomatopoeic reference to the drum sound effect heard after a punchline has been told (called a percussive sting). "ba dum" is the sound of the snare drum and "tss" the cymbal.It is often used in a sarcastic manner after a cliched or bad joke has been told.
Niet alleen vanwege de literaire vrijheid, het lijkt mij ook logies om logies als logies te schrijven
Net zo logies als dat ontbijten het tegengestelde is van bijten?
Maar even ontopic. Ik moest laatst foto's maken bij een evenement, dat was binnen en ik wou graag wat mooie overzichtsfoto's. Dus ik had een monopod die ik kon gebruiken als stok om m'n camera omhoog te houden. Dus ik had de briljante ingeving, als ik dan m'n afstandsbediening pak kan ik eenvoudig afdrukken. Een nadeel, als je de afstandbediening activeert van een K-5 gaat ook de SR uit, wat wil zeggen dat je onmogelijk een scherpe foto kunt maken als je camera een meter boven je hoofd zit. Of is er dan een manier om de SR alsnog aan te zetten, ik kwam er niet uit.
Nee dat dacht ik inderdaad ook Marc, maar schijnbaar wel. Het was wel vrij donker binnen en buiten vrij licht. Misschien had ik hem helemaal op M moeten zetten en geen automatische lichtmeting. Het is overigens uiteindelijk wel gelukt, was even puzzelen. Bij de timer ging de SR niet uit trouwens!