Goed, gereserveerd bij foka voor 1069, iemand op het andere forum wijst me op konijn: 1029. Ik bellen: konijn is NL model. Foka zegt hem na een telefoontje ook te leveren voor die prijs.
Gisteren opgehaald. Accu uren lang opgeladen, en eens wat klieren met het ding. Vanmorgen weer verder, lees ik een exif: shutter count 1782 en er staat een naam in bij copyright info (niet mijn naam nee:) ). Ik terug naar foka net:
ZO, terug van foka (voor de laatste keer).
Ik heb natuurlijk een nieuwe nu, dat lijkt me duidelijk. Bandje zat nog om de doos dit keer. Ik wil geen 2e hands camera, ik wilde een nieuwe en betaalde er ook voor.
Verkoper die me gisteren de camera verkocht nam hem aan, zeiniets, pakte de bon, tikte wat in, liep naar grijze meneer achter de balie, mompelde wat en pakte een nieuwe doos. Maakte hem open en zei "dit ziet er beter uit" Ik zei dat ik de accu wilde omruilen want ik wil niet weer 6 uur wachten.. oke. Doos + bon in een tas en het zaakje werd naar me toegeschoven.
Dus ik vraag wat hij er zelf van vind, verweer: u had met iemand gebeld en die heeft hem voor u weggezet, ik rekende alleen af. Heb om excuses moeten vragen die ik uiteindelijk kreeg.
Dit waren mijn laatste voetstappen bij FOKA ROTTERDAM binnen, een koude douche!